У разі потреби мешканці столиці зможуть звернутися за телефоном +7 800 100-23-29. Гаряча лінія буде доступна під час включення теплопостачання.

Якщо ви хочете обговорити проблему безпосередньо з постачальником тепла та дізнатися причину з перших вуст, то можна зателефонувати за номером диспетчерської ресурсопостачальної організації (назва вказана у квитанціях за опалення). Якщо це не допомогло — до Єдиної чергово-диспетчерської служби міста за номером: 78-78-78.

У будь-якому випадку, варто звернутися до Керуючої компанії, дізнатися про причину відсутності обігріву, вимагати вирішити проблему. Якщо це не дасть результату, тоді треба скаржитися до Жилінспекції або подавати заяву до суду.

Вам також може сподобатися

Більше від автора