Це пояснюється тим, що на кожному аукціоні Google Реклами ви платите таку суму, при якій рейтинг вашого оголошення буде не нижчим за мінімальний і трохи вищий за рейтинг найближчого конкурента. Якщо вимогам до рейтингу не відповідає жоден інший рекламодавець, ви заплатите резервовану ціну.
Основних факторів, що впливають на ціну кліка, всього два: конкуренція та клікабельність оголошень.
Які показники впливають на вартість кліку (CPC): Частотність пошукових запитів за виставленими ключовиками. Чим більша частотність, тим більше охоплення аудиторії і вища конкуренція, а отже, збільшується ціна за клік.
Завершення школи та підготовка до іспитів — це важливий етап у житті кожного учня. Для…
Оформлення офісу — це важливий елемент іміджу будь-якої компанії або державної установи. Окрім меблів та…
Відкриті квартири-студії вже не перший рік на піку популярності. На це є безліч причин: зручно,…
Сучасний дизайн не перестає дивувати. В ньому все ще можна спостерігати багато сучасних елементів, але…
У сучасному світі техніка є невід'ємною частиною нашого життя, і багато людей інвестують значні кошти…
Бумажные пакеты — это простой и в то же время многофункциональный элемент повседневной жизни, который…