Categories: Поради

Чому може бути найвища ціна за клік?

Це пояснюється тим, що на кожному аукціоні Google Реклами ви платите таку суму, при якій рейтинг вашого оголошення буде не нижчим за мінімальний і трохи вищий за рейтинг найближчого конкурента. Якщо вимогам до рейтингу не відповідає жоден інший рекламодавець, ви заплатите резервовану ціну.

Основних факторів, що впливають на ціну кліка, всього два: конкуренція та клікабельність оголошень.

Які показники впливають на вартість кліку (CPC): Частотність пошукових запитів за виставленими ключовиками. Чим більша частотність, тим більше охоплення аудиторії і вища конкуренція, а отже, збільшується ціна за клік.

admin

Recent Posts

Підготовка до НМТ з української мови: ключ до успіху на іспитах

Завершення школи та підготовка до іспитів — це важливий етап у житті кожного учня. Для…

3 дні ago

Прапори в кабінет: вибір символіки для офісних просторів

Оформлення офісу — це важливий елемент іміджу будь-якої компанії або державної установи. Окрім меблів та…

4 дні ago

Інтер’єри з відкритими планами: правильне зонування простору

Відкриті квартири-студії вже не перший рік на піку популярності. На це є безліч причин: зручно,…

4 дні ago

Мікс старого і нового: як поєднувати вінтажні та сучасні елементи в інтер’єрі

Сучасний дизайн не перестає дивувати. В ньому все ще можна спостерігати багато сучасних елементів, але…

4 дні ago

Як максимально вигідно використовувати свою техніку для отримання грошей

У сучасному світі техніка є невід'ємною частиною нашого життя, і багато людей інвестують значні кошти…

4 дні ago

Бумажные пакеты и их интересные достоинства

Бумажные пакеты — это простой и в то же время многофункциональный элемент повседневной жизни, который…

5 днів ago