Як стати партнером Тінькофф Кешбек?
Зміст:
- 0.1 Як стати партнером Тінькофф Кешбек?
- 0.2 Як підключити Кешбек до Тінькофф?
- 0.3 Чи можна отримати картку Тінькофф в Україні?
- 1 Кейс: як ми допомогли НКО платити ЗП трьом співробітникам за допомогою кешбеку «Тінькофф»
Програма «Тінькофф. Партнери»
- Заповніть форму та зареєструйтесь на сайті програми
- Виберіть із каталогу та розмістіть посилання на пропозицію на своєму ресурсі
- Залучайте клієнтів у Тінькофф і заробляйте більше
Як підключити Кешбек до Тінькофф?
в додатку Тінькофф на головному екрані натисніть «Кешбек та бонуси» → «Підвищений кешбек на місяць» → «Вибрати категорії» → виберіть чотири категорії та натисніть «Готово»; в особистому кабінеті на головному екрані натисніть «Кешбек та бонуси» → «Підвищений кешбек» → виберіть чотири категорії та натисніть «Вибрати».
Чи можна отримати картку Тінькофф в Україні?
У службі онлайн-підтримки великого російського банку “Тінькофф банк” заявили мешканцю Криму, що не доставлять йому платіжну картку. При цьому консультант банку пояснила таке обмеження тим, що “отримати карту можна лише в Росії“.
Благодійний фонд «Рух нагору
Благодійний Фонд “Рух вгору” – Фонд “Рух вгору” – учасник програми “Кешбек на благо” від банку Тінькофф
Кейс: як ми допомогли НКО платити ЗП трьом співробітникам за допомогою кешбеку «Тінькофф»
Сервіс «Кешбек на благо» запрацював улітку 2020 року. Тоді ми вирішили, що фонду «Живи, малюк» необхідно стати учасником програми. Чому? У неї 3 основні фішки:
Клієнту потрібно лише один раз поміняти налаштування у додатку банку і далі кешбек вирушатиме до обраного фонду щомісяця. Вимкнути послугу так само легко, як і підключити.
Людина не витрачає свої гроші. Він перераховує бонуси, які банк дає йому купівлі.Для тих, хто ще не робив пожертвувань, це чудовий варіант почати брати участь у благодійності. Жодного психологічного дискомфорту та зайвих маніпуляцій.
Донору не слід перевіряти НКО на доброчесність, т.к. до каталогу сервісу фонди потрапляють лише після ретельної перевірки.
Після того, як фонд увійшов до каталогу сервісу, ми склали стратегію просування. Ми готові працювати у довгостроковій перспективі, т.к. Для нас важливо було задіяти інструменти, які не потребують додаткових вкладень. Тому для просування ми вибрали соцмережі фонду, особисті соцмережі засновника фонду та email-розсилки.
Email-розсилки для нас не основний інструмент фандрайзингу та просування, а допоміжний. Розсилки ми робимо щомісяця різні теми, пов'язані з роботою фонду. Одним із інфоприводів став саме «Кешбек на благо». Листів про сервіс було два.
У першому розсиланні ми писали, що з'явився новий і простий спосіб допомагати фонду. Лист супроводжувався наочною інструкцією, як змінити налаштування у додатку банку. Розсилку зробили за тими, хто надсилав пожертвування до нашого фонду з карти Тінькофф. Загалом таких адресатів виявилося у нашій базі 480. За підсумками ми отримали 17% відкриттів.
Через кілька місяців розсилка повторилася. Але цього разу ми наголошували на тому, що кешбек – це можливість допомагати непомітно для бюджету.
Листи відправлялися всією базою адресатів, т.к. в цей період на багато російських банків стали накладати санкції через СВО. За винятком Тінькофф. У результаті багато хто завів собі карту іменного цього банку. І ми вирішили, що це гарна нагода розповісти новим клієнтам банку про сервіс.
Оформлення мало змінилося. Лист також супроводжувався інструкцією з налаштування.Адресатів було 4328 осіб. Відкриття було близько 20%.
Основний акцент у просуванні сервісу ми зробили на соцмережі. Аудиторія там більша, вона лояльна та краще залучена до роботи фонду. У соцмережах кілька форматів для контенту плюс можна простежити реакцію користувачів.
Спочатку ми писали про «Кешбек на благо» просто як один із способів підтримати фонд, але це не давало належного результату. На наш погляд це було пов'язано з тим, що «Живи, малюк» має кілька регулярних акцій, через які користувачі зазвичай роблять пожертвування на роботу фонду. Тому ми вирішили конкретизувати важливість кешбеку – весь кешбек прямує на оплату послуг нянь для дітей з інвалідністю. Так розмитий меседж із «ваш кешбек допоможе фонду» змінився на чіткий «немає кешбека – немає служби нянь-асистентів». Чому з усіх проектів фонду ми вирішили обрати саме службу няньки? По-перше, це нова програма фонду. І ми знаходимося у пошуку різних джерел її фінансування. По-друге, користь програми одразу зрозуміла, не потрібно витрачати багато сил, щоб переконати людей, що це важливо.
Крім цього, ми визначили регулярність – робити пост та/або серію сториз про «Кешбек на благо» щонайменше раз на місяць. Фонд має досить багато контенту, тому не завжди є можливість частіше писати про те саме.
– інструкції різного формату про те, як підключити сервіс (серія карток зі скріншотами налаштувань та відео). Публікували це як у постах, так і в сториз.
– міні-інтерв'ю з тими, хто користується сервісом. Так ми показували реальних донорів, і вони на своєму прикладі перераховували причини, чому варто жертвувати кешбек.
– Звіти – скільки в фонд прийшло кешбеку цього місяця.Ми почали публікувати це через кілька місяців, коли розмір пожертв став суттєвим. Це допомогло нам показати позитивну динаміку, що кількість пожертв та кількість учасників сервісу зростає. Сюди ж ми додавали інформацію про те, яку конкретно допомогу фонд у такий спосіб отримав – у нашому випадку завдяки кешбеку ми оплачуємо зарплати трьох працівників. Звіти теж йшли як у постах, так і в сториз.
Зі всіх видів контенту більше охоплень і реакцій отримали пости-інтерв'ю. Що, в принципі, було очікувано. На наш досвід такий тип контенту більше заходить аудиторії, т.к. Користувачі бачать у героях себе. До того ж, герої публікації зазвичай репостять свої інтерв'ю до себе, що збільшує охоплення. У разі це додатково привертало увагу до сервісу і до фонду, т.к. Репост герої тексту доповнювали закликом приєднатися до них та підтримувати фонд разом.
Коли фонд тільки зароджувався, що було аж 10 років тому, було ухвалено рішення ділитися новинами про нього на особистих сторінках його засновника Єгора Бичкова – ВКонтакте, Facebook, Інстаграм (заборонено у РФ). За цей час там зібралося близько 7 000 передплатників і цю аудиторію ми також використали для просування сервісу «Кешбек на благо».
За ці роки у Єгора сформувався власний бренд. В очах передплатників він чесний, який бореться за справедливість, людина-слова. Користувачі довіряють йому, його міркуванням і готові слідувати за ним.
1) Єгор сам став використовувати сервіс «Кешбек на благо» та робити пожертву в «Живи, малюк». І розповів про це передплатникам. Так він не лише подав приклад, а й ще раз підтвердив свій імідж безкорисливого благодійника, який заради допомоги нужденним готовий витрачати і свій час, і свої гроші.
2) Вся історія про «Кешбек на благо» від імені Єгора ведеться у форматі челленджа. Єгор поставив за мету – збирати щомісяця 1 млн рублів за рахунок кешбеку. І щомісяця він звітує про те, скільки вдалося зібрати і скільки він сам зарахував кешбеку до фонду. Такий елемент змагання підстьобує аудиторію. Користувачі об'єднуються навколо Єгора і разом рухаються до досягнення благородної мети.
3) Єгор у деяких постах та сториз просить передплатників, хто жертвує кешбек фонду, написати йому особисто або відписатися у коментарях. Це дозволяє нам відстежити реальний відгук користувачів – скільки людей почало використовувати сервіс після поста. У нас з'явився список людей, які постійно поповнюються, у яких можна взяти інтерв'ю для контенту в соцмережі фонду.
А ще ця «перекличка», особливо в коментарях, знову ж таки показує іншим користувачам, що є чимало людей, які жертвують кешбек і вони цим дуже задоволені. Що це не якась афера, а простий та ефективний спосіб допомогти. До того ж користувачі, які підключили «Кешбек на благо» і публічно про це розповіли, стають частиною певної привілейованої групи. Вони допомагають фонду; їх зауважує сам Єгор і особисто дякує за участь у долі підопічних. Це стимулює їх допомагати далі і не відключати «Кешбек на благо».
Розповідати про «Кешбек на благо» ми почали з березня 2021 року. Перші кілька місяців все було сумно. Були стрибки у розмірі пожертв – у якомусь місяці нам вдавалося зібрати більше, у якомусь менше. У середньому приходило по 10000 рублів щомісяця. Загалом до сервісу було підключено 28 осіб.
Більше результатів сервіс почав приносити нам восени 2021 року – у листопаді нам надійшло 30 000 рублів кешбеком.Якраз у цей період ми скоригували стратегію – почали писати про те, що кешбек йде на зарплату нянь, просити користувачів розповідати, що вони жертвують кешбек та робити пости-інтерв'ю. Починаючи з цього моменту, розмір пожертв став зростати щомісяця. До березня ми вийшли на плато – тепер у фонд щомісяця надходить приблизно 100 000 рублів кешбеку від 300 чоловік. Цієї суми вистачає, щоб виплачувати зарплату трьом працівникам фонду.
1) Ставши частиною сервісу «Кешбек на благо», не чекайте допомоги у зборі пожертв від Тінькофф. Все це повністю лягає на ваші плечі.
2) Розповідайте про участь у програмі на всіх можливих майданчиках (сайт, соцмережі, email-розсилки)
3) Розповідайте про це регулярно. Немає нічого поганого в тому, щоб нагадувати користувачам про щось. Багатьом потрібен час, щоб ухвалити рішення і, можливо, з третього чи п'ятого призову людина почне жертвувати кешбек. Головне знайти «золоту середину». Не часто інформувати про це і не відкладати надовго.
4) Розповідайте по-різному. Складно придумати щось нове, коли ти говориш про те саме. Але це робити важливо, щоб ваші пости/сториз не набридли передплатникам. Наводьте різні причини скористатися сервісом. Чергуйте відео та картинки.
5) Збирайте кешбек із конкретною метою. Виберіть один ваш напрямок або підопічного. І просіть жертвувати кешбек на це. І не забувайте звітувати – люди повинні розуміти, як вони допомагають, бачити реальні результати. Тоді вони матиму мотивацію надавати допомогу далі.
6) Просіть учасників сервісу ділитися своїм досвідом або у вас у коментарях або у себе в соцмережах. По-перше, велика ймовірність, що їхні друзі і знайомі наслідують приклад.По-друге, у інших користувачів буде менше сумнівів, коли вони побачать живих людей, які допомагають таким чином. Бути першопрохідником подобається бути одиницям. Можна попросити розповісти про програму на особистих сторінках ваших співробітників.
Ще більше про наш досвід просування НКО у групі «Школа НКО».