Буханець хліба – на перший погляд простий продукт, але знаменитий буханець, у якому кожна скибочка хліба схожа на оригінал, має свою історію та дату походження. Спочатку хліб був випіканий прямо на вогні або в земляній печі. Але згодом виникла потреба у розвитку процесу випічки. Саме тоді, в якийсь день, перший буханець побачив світ.
Перший буханець з'явилася в далекі часи, на стику кам'яного та бронзового віку. З того часу вона стала одним із найпопулярніших і найпоширеніших продуктів. Чудовий смак і легкість у приготуванні зробили буханець хліба джерелом харчування для багатьох народів. Вона була незамінною частиною щоденного раціону харчування всіх верств населення.
За час свого існування буханець хліба виросла у статусі: для деяких людей вона символ стабільності, багатства та достатку, а для інших – просто об'єкт першої необхідності. Багато релігій також надають особливого значення буханці, вважаючи її символом благополуччя, єдності та життєвих сил.
Рік | Подія |
---|---|
8000 до н. | Винахід хліба та перша випічка |
3000 до н. | Використання дріжджів для приготування хліба |
2500 до н. | Виготовлення перших форм для випікання хліба |
500 до н. | Використання пекарських печей для випікання хліба |
18 століття | Індустріалізація виробництва хліба |
19 століття | Винахід парової пекарської печі |
20 століття | Автоматизація та механізація виробництва хліба |
21 століття | Розробка нових технологій для виробництва хліба |
Коли зробили перший буханець?
У наприкінці січня 1958 року з конвеєра Ульянівського автозаводу зійшов перший серійний автомобіль УАЗ-450, що зветься у народі «Буханкою».Ульянівські конструктори створили єдину у світі машину вагонного компонування, малої вантажопідйомності та підвищеної прохідності.
Скільки років буханцю?
В честь 60-річчя легендарної моделі УАЗ «Буханка», Ульяновський автомобільний завод оголошує про старт виробництва Ювілейної версії автомобіля, що користується народною любов'ю поза часом і поза простором.
Хто творець буханця?
Навесні 1955 року конструкторам Ульянівського автозаводу надійшло завдання спроектувати автомобіль на шасі ГАЗ-69 вантажопідйомністю понад 750 кг. Перші автомобілі оснащувалися двигуном робочим об'ємом 2,1 літрів та потужністю 52 кінських сил. Автором ескізу був Володимир Арямов.