План робіт з ведення таргетованої реклами Підбір відвідувачів за інтересами, віком, статтю, місцем проживання, рівнем освіти. Складання «продаючих» текстів рекламних оголошень та рекламуючих постів, відповідно до вимог систем таргетованої реклами.
Як розрахувати рекламний бюджет на таргет
- Покази = охоплення × частота
- Кліки = покази × CTR / 100%
- ЦД = кліки × конверсія/100%
- бюджет = кількість показів × CPM/1000.
- бюджет=кількість кліків×CPC.
- CPA = сума витрат на рекламу/число цільових дій
- денний бюджет = загальний бюджет / число днів
Jun 16, 2022
Вартість розміщення в Instagram Стрічка у Instagram має як найвищу середню ціну за клік – $1,86, так і за тисячу показів — $7,27.