Categories: Поради

Що належить до вартості таргетованої реклами?

План робіт з ведення таргетованої реклами Підбір відвідувачів за інтересами, віком, статтю, місцем проживання, рівнем освіти. Складання «продаючих» текстів рекламних оголошень та рекламуючих постів, відповідно до вимог систем таргетованої реклами.

Як розрахувати рекламний бюджет на таргет

  1. Покази = охоплення × частота
  2. Кліки = покази × CTR / 100%
  3. ЦД = кліки × конверсія/100%
  4. бюджет = кількість показів × CPM/1000.
  5. бюджет=кількість кліків×CPC.
  6. CPA = сума витрат на рекламу/число цільових дій
  7. денний бюджет = загальний бюджет / число днів

Jun 16, 2022

Вартість розміщення в Instagram Стрічка у Instagram має як найвищу середню ціну за клік – $1,86, так і за тисячу показів — $7,27.

admin

Recent Posts

Підготовка до НМТ з української мови: ключ до успіху на іспитах

Завершення школи та підготовка до іспитів — це важливий етап у житті кожного учня. Для…

2 дні ago

Прапори в кабінет: вибір символіки для офісних просторів

Оформлення офісу — це важливий елемент іміджу будь-якої компанії або державної установи. Окрім меблів та…

3 дні ago

Інтер’єри з відкритими планами: правильне зонування простору

Відкриті квартири-студії вже не перший рік на піку популярності. На це є безліч причин: зручно,…

4 дні ago

Мікс старого і нового: як поєднувати вінтажні та сучасні елементи в інтер’єрі

Сучасний дизайн не перестає дивувати. В ньому все ще можна спостерігати багато сучасних елементів, але…

4 дні ago

Як максимально вигідно використовувати свою техніку для отримання грошей

У сучасному світі техніка є невід'ємною частиною нашого життя, і багато людей інвестують значні кошти…

4 дні ago

Бумажные пакеты и их интересные достоинства

Бумажные пакеты — это простой и в то же время многофункциональный элемент повседневной жизни, который…

5 днів ago