Categories: Поради

Що належить до вартості таргетованої реклами?

План робіт з ведення таргетованої реклами Підбір відвідувачів за інтересами, віком, статтю, місцем проживання, рівнем освіти. Складання «продаючих» текстів рекламних оголошень та рекламуючих постів, відповідно до вимог систем таргетованої реклами.

Як розрахувати рекламний бюджет на таргет

  1. Покази = охоплення × частота
  2. Кліки = покази × CTR / 100%
  3. ЦД = кліки × конверсія/100%
  4. бюджет = кількість показів × CPM/1000.
  5. бюджет=кількість кліків×CPC.
  6. CPA = сума витрат на рекламу/число цільових дій
  7. денний бюджет = загальний бюджет / число днів

Jun 16, 2022

Вартість розміщення в Instagram Стрічка у Instagram має як найвищу середню ціну за клік – $1,86, так і за тисячу показів — $7,27.

admin

Recent Posts

Переваги покупки запчастин для сільськогосподарської техніки в інтернет-магазині Трактор-Маркет

Сільськогосподарська техніка відіграє ключову роль у забезпеченні ефективності фермерських господарств. Вона полегшує роботу, скорочує час…

5 днів ago

Казино SL KYIV: азарт і розваги в серці Києва

Київ завжди славився своїм яскравим нічним життям, але особливе місце серед розваг займають казино. Одним…

5 днів ago

Незабутній відпочинок у Буковелі: зручні тури з Києва

Буковель — це справжня казка в серці Карпат, яка вабить туристів з усіх куточків України.…

1 тиждень ago

Пакети типу дой пак від виробника

Пакети типу дой пак від виробника є ідеальним вибором для бізнесів, які прагнуть створити якісну…

3 тижні ago

З чого почати випікати кондитерські вироби: базові інгредієнти та популярні начинки

Випікання кондитерських виробів — це не лише приємне заняття, а й чудовий спосіб потішити близьких…

3 тижні ago

Ремонт портативних зарядних станцій: як повернути пристрій до роботи

Сучасні портативні зарядні станції стали невід’ємною частиною життя для тих, хто постійно перебуває в русі…

3 тижні ago