Але в цілому сучасні локомотиви мають достатню конструктивну швидкість. тепловози: 100, 120, 140 км/год, а деякі представники і більше, пасажирські. електровози: 120, 140, 160 і навіть 200 км/год, як знамениті «чехи»-НС-200.
Головна відмінність електровоза від тепловоза у способі отримання електроенергії для живлення тягових електродвигунів (тепловози з гідропередачею поки що не розглядаємо). Тепловоз повністю автономна тягова одиниця. Живлення тягачів здійснюється від генератора, що знаходиться на валу дизеля.
EMD DDA40X DDA40X – восьмивісний американський тепловоз з електричною передачею. Випускався EMD (підрозділ General Motors) з квітня 1969 по вересень 1971 для залізниці Union Pacific Railroad. Самий довгий, важкий та потужний односекційний тепловоз у світі.
Сільськогосподарська техніка відіграє ключову роль у забезпеченні ефективності фермерських господарств. Вона полегшує роботу, скорочує час…
Київ завжди славився своїм яскравим нічним життям, але особливе місце серед розваг займають казино. Одним…
Буковель — це справжня казка в серці Карпат, яка вабить туристів з усіх куточків України.…
Пакети типу дой пак від виробника є ідеальним вибором для бізнесів, які прагнуть створити якісну…
Випікання кондитерських виробів — це не лише приємне заняття, а й чудовий спосіб потішити близьких…
Сучасні портативні зарядні станції стали невід’ємною частиною життя для тих, хто постійно перебуває в русі…