Гарячі вихлопні гази при їзді розігрівають деталі майже до 1000 градусів і у разі миттєвої зупинки двигуна після приїзду відбувається коксування підшипникового вузла турбіни продуктами термічного розкладання моторного масла, яке у важких випадках настільки сильне, що може призвести до заклинювання ротора.
Неодружені обороти та пробковий режим руху їй шкідливі, і загрожує забрудненням. Втім, вибравшись на вільний прям, дайте агрегату деякий час попрацювати в режимі високих обертів, і він самостійно очиститися. Перекручувати турбіну теж не варто. Високі обороти – це підвищене теплове навантаження.
У середньому на бензинових двигунах ресурс турбіни складає 150 тисяч кілометрів. На дизельних двигунах – 250 тисяч кілометрів. Однак якщо їздити швидко, перекручуючи двигун і турбіну, То ресурс може скоротитися і до 100, і до 60 тисяч.
Вихлопні гази із двигуна обертають ротор турбіни, Той, у свою чергу, приводить у рух компресор, який нагнітає стиснене повітря в циліндри. Перед тим як це станеться, повітря проходить через інтеркулер і охолоджується так можна підвищити його щільність.