Коли ми вчимося керувати автомобілем, однією з перших навичок, яку нам доводиться освоїти, є поворот керма. Таке просте і природне завдання, як повернути ліворуч або праворуч, може викликати деякі труднощі, особливо у водіїв-початківців. Адже скільки потрібно крутити кермо під час повороту? Все залежить від кількох факторів, включаючи швидкість руху, радіус повороту та тип автомобіля.
Найбільш поширеним методом повороту керма є правило “кермо в руку”. Суть його полягає в тому, що при повороті ліворуч кермо потрібно повернути ліворуч, а при повороті праворуч – праворуч. Однак це правило працює не завжди і не для всіх автомобілів. Наприклад, при повороті на високій швидкості або великому радіусі повороту, необхідно повернути кермо на менший кут, щоб уникнути втрати контролю над автомобілем.
Крім того, тип автомобіля також впливає на кількість поворотів керма під час повороту. Наприклад, у легкового автомобіля з гідропідсилювачем керма досить невеликого зусилля для повороту керма, тому потрібно менше поворотів. У той же час, у важких вантажівок або автобусів без гідропідсилювача керма доведеться докласти більше зусиль і зробити більше поворотів, щоб повернути автомобіль.
У результаті, скільки потрібно крутити кермо при повороті – це питання, яке залежить від багатьох факторів. Важливо пам'ятати, що кожен автомобіль може мати свої особливості та вимагати індивідуального підходу. Тому, найкраще визначити оптимальну кількість поворотів керма при повороті, практикуюсь на порожній дорозі або в безпечних умовах, і поступово набирати досвід та впевненість у своїх діях.
Умови повороту | Кут повороту керма |
---|---|
Повільний поворот на місці | Поворот на один оборот керма |
Поворот ліворуч у місті | Поворот на 1/4 обороту керма |
Поворот праворуч на дорозі | Поворот на 1/2 обороту керма |
Різкий поворот вліво на повороті | Поворот на 3/4 обороту керма |
Різкий поворот праворуч на повороті | Поворот на 1 оборот керма |
Один оборот керма для повороту – один оборот назад, два обороти для повороту – два обороти назад. Справа в тому, що в момент руху автомобіля на прямих колесах, навіть якщо це становить лише кілька миттєвостей, машина встигає «утихомиритися» – припиняється поперечне розгойдування.
Рульове керування всіма колесами може працювати в одному з двох режимів: з поворотом коліс передньої та задньої осей у різні боки або в одну й ту саму сторону. При малих швидкостях приблизно до 40 км/год, задні колеса автоматично повертаються в протилежний бік щодо передніх коліс (Рис. 5.1.44, а).
У справжніх автомобілях поворот керма може досягати 1080 градусів або трьох повних обертів. У дешевих ігрових кермах цей показник іноді дорівнює 180, а топові моделі здатні видавати всі 1080 градусів. Для гоночних ігор бажано, щоб у керма був кут хоча б приблизно 240-270 градусів.
Як правило повний поворот коліс це 3 повні обороти керма.
Сучасні портативні зарядні станції стали невід’ємною частиною життя для тих, хто постійно перебуває в русі…
Бесшовные стальные трубы находят широкое применение в различных отраслях: от строительства и производства до нефтегазовой…
С развитием цифровых технологий и распространением криптовалют всё больше людей интересуются возможностями обмена и торговли…
Беговые дорожки для ходьбы: что это, виды и преимущества Беговые дорожки для ходьбы – это…
Планируете провести время дома или устроить обед на работе, но при этом хотите вкусных суши?…
Автомобили Geely (Джили) завоевали свою популярность среди автолюбителей благодаря отличному соотношению цены и качества. В…