Зміст:
Зарядний пристрій спочатку підключається до батареї, і тільки потім вмикається в мережу. Червоний провід кріплять до плюса, а чорний до мінусу. Акумулятор найкраще зняти з автомобіля. Зарядний пристрій спочатку підключається до пристрою, і лише після цього воно вмикається в мережу.
Зазвичай використовують струм, що дорівнює десятій частині ємності батареї. Потім зарядний пристрій за допомогою клем підключають до акумулятора. Як правило, з позитивним полюсом батареї з'єднується червона, з негативним чорна клема. Після цього електрична розетка пристрою включається в мережу.
Прилад включає генератор струму і генератор напруги. На початку заряду він працює в режимі генератора струму, віддаючи струм виставлений ручкою установки струму, у міру заряду напруга на акумуляторі підвищується та при досягненні 15,0В переходить у режим генератора напруги стабілізуючи напругу на рівні 15,0В.
mobilradio.ru
Передпусковий зарядний пристрій Оріон PW 160. Посібник користувача
Актуальна тема у цей період. Може комусь буде корисна. Приблизно рік тому купив собі зарядний пристрій Ореон пр-ва РФ, м. Санкт-Петербург. Дивіться акуратно при покупці багато підробок. Пристроєм дуже задоволений! Заряджав, 110, 60, 12 акумулятор від мотоцикла. Виставив потрібний вольтаж і всі чекай)
Обслуговування та заряджання акумулятора автомобіля
У статтю додано відео про зарядку акумулятора, рекомендую переглянути
Призначення акумулятора – запуск двигуна, а ось про іншу функцію – використовувати як аварійне джерело живлення, знають мало хто. У цій статті ми поговоримо, як обслуговувати автомобільний акумулятор і як відбувається зарядка, а спочатку розберемо роботу акумуляторної батареї.
Принцип роботи акумулятора
Акумулятор – це контейнер, який складається з шести окремих секцій. Кожна окрема секція є окремим джерелом живлення (виробляє кожна секція близько 2,1 В), всередині секції знаходяться дві пластини (зроблені зі свинцю), позитивна і негативна, відокремлені один від одного.
Маса акумулятора складається з: ваги електроліту, свинцевих пластин та з'єднань, і становить приблизно 16-17 кг.
У свинцеві пластини додають сурму (для збільшення міцності пластин), але на жаль наявність сурми веде до википання води з електроліту, через що майже всі типи акумуляторів треба доливати воду. Завдяки прогресу кількість сурми в пластинах вдалося зменшити, що призвело до появи малообслуговуваних та гібридних акумуляторів.
Сама робота акумулятора дуже проста. На позитивному електроді нанесено двоокис свинцю (колір темно-коричневий), на негативному – губчастий свинець (сірого кольору), всередину залитий електроліт – водний розчин сірчаної кислоти. При початку роботи (розрядка) активна маса негативного електрода перетворюється на сульфат цинку і віддає в електричний ланцюг два електрони, активна маса позитивного електрода також перетворюється на сульфат цинку, і приймає з електричного ланцюга два електрони.
Для перетворення на сульфат цинку, як позитивного, і негативного електрода, витрачається сірчана кислота — зменшується масова частка електроліту. При зарядці все навпаки, а також йде утворення сірчаної кислоти і збільшується масова частка електроліту.
Обслуговування акумуляторної батареї
❗ Якщо у Вас інжекторний двигун, то в жодному разі не знімайте акумулятор з автомобіля при увімкненому двигуні. Це може призвести: у найкращому разі до збою роботи комп'ютера, у гіршому, до згоряння!
Акумуляторні батареї поділяються на чотири типи: обслуговуються, малообслуговуються, гібридні та необслуговуються (як вибрати акумулятор для авто). Обговоримо кожну окремо:
✔ Обслуговуються – знайти такі складно, але можливо. У порівнянні з іншими у них дуже багато недоліків і мало плюсів, а саме: дорога вартість, ебонітовий корпус (дуже крихкий), зверху вони заливаються мастикою, яка через перепади температури і забруднення втрачає свої ізоляційні властивості (акумулятор мимоволі розряджається , І дуже швидко). Із плюсів можна відзначити можливість заміни блоку пластин. З мінусів – з мастики треба регулярно здувати (прибирати) бруд і часто треба доливати воду приблизно кожні 5-7 тис.км.
✔ Малообслуговувані – представлені дуже широко, ціни на них варіюються від дуже дешевих до дорогих, корпус пластиковий і дуже надійний, воду треба заливати приблизно кожні 20-30 тис.км.
✔ Гібридні – відносяться до малообслуговуваних, за деякими але: ґрати позитивних та негативних електродів складаються з різних сплавів, таким чином «гібридні» акумулятори поєднують у собі позитивні властивості двох технологій, а саме: високі пускові струми, низька витрата води та «витривалість». Знайти такі важко, та й вартість зависока.
✔ Необслуговувані – витрата води у таких акумуляторів така мала, що кришок для затоки води вже немає, обслуговування не потрібно ніякого. Але є кілька недоліків: треба перевіряти натяг ременя генератора, справність самого генератора, регулятора напруги та відсутність витоків струму в системі електроустаткування. Ціна на них як на якісні малообслуговувані, і якщо Ви впевнені у своєму автомобілі – це ідеальний варіант.
Категорично не рекомендуються глибокі заряди та перезарядження акумулятора. Це веде до сульфатації свинцевих пластин, тобто. на пластинах з'являється накип. Після такого акумулятора відновлення не підлягає. Через це регулярно заміряйте густину електроліту. Особливо це актуально взимку. Про рівень розрядженості батареї можна судити за щільністю електроліту. 0,01 г/см3 – це приблизно 6% заряду, початкова густина становить 1,27 г/см3.
Заряджати батарею починають влітку – якщо розрядка становить 50%, узимку – 25%. Якщо взимку щільність електроліту впала до 1,20 г/см3, то електроліт замерзатиме приблизно при -20С.
Як відбувається заряджання акумуляторних батарей?
Не забувайте перед виходом з автомобіля вимикати всі електроприлади, інакше можете прийти до авто, а акумулятор сів. Наприклад, увімкнені габарити повністю розрядять акумулятор приблизно за 30 годин.
Заряджання автомобільного акумулятора здійснюється двома різними способами:
1. Акумулятор стоїть безпосередньо в автомобілі, двигун працює і генератор у робочому стані, зарядка йде автоматично (що більше тримаєте оберти, а електроприлади по можливості не вмикаєте, тим швидше йде зарядка).
2. Виймається акумулятор і береться зарядний пристрій, підключаються контакти мінус до мінуса плюс до плюсу. Чим менший зарядний струм, тим більше заряду отримає батарея. Тільки не перегинайте, а то акумулятор не закипить і через місяць. Далі читаємо інструкцію зарядного пристрою, т.к. Тепер зарядний пристрій – це реальний мінікомп'ютер з купою кнопок і якостей. Зарядних пристроїв безліч, і важко виділити когось із виробників, відрізняються вони один від одного, як ціною так і властивостями (згладжування напруги, що поступає, гасіння «стрибків»).
❗ Не варто побоюватися неправильного підключення акумулятора до зарядного пристрою — вони мають захист від дурня, який сигналізує про неправильну полярність підключення.
Скільки часу заряджається акумулятор?
Акумулятор вважається повністю зарядженим, коли електроліт “закипів”. У середньому зарядка йде близько 8-10 годин, але час може сильно змінюватись, все залежить від початкового заряду батареї. Після закипання потрібно почекати хвилин 10-15 і вимкнути зарядний пристрій, після чого акумулятор вважається повністю зарядженим.
❗ Якщо акумулятор автомобіля був повністю розряджений до нуля, слід враховувати тип зарядного пристрою та його величину струму. Якщо зарядний пристрій зі струмом 10 А, то зарядка займе 6-8 годин, а наприклад, 15 А зарядний пристрій зарядить ваш АКБ за 5-6 годин.Також, всі сучасні зарядні пристрої мають автоматичний режим, і самі вимикаються при повному заряді батареї автомобіля.
Якщо акумулятор був повністю посаджений, і зарядний пристрій дозволяє вибрати величину струму заряду, вибирайте мінімальне, від 4 до 6А. Так ваш акумулятор заряджатиметься не менше 12 годин, зате відновитися помітно краще, ніж при швидкому заряді.
Після зарядки акумулятора бажано його ретельно промити та просушити, т.к. на корпус батареї може потрапити кислота чи бруд. Це може спричинити своєчасного розряду АКБ, т.к. його корпус пропускає напругу. Це можна легко перевірити – потрібно виміряти напругу кришки акумулятора. Якщо воно відмінне від нуля, то батарея пропускає напругу і її потрібно промити розчином соди. Тільки слідкуйте, щоб цей розчин не потрапив у банки акумулятора.
Компанія Оріон добре відома російським автомобілістам як виробник ефективних, якісних та надійних зарядних пристроїв. Основна лінійка ЗУ представлена серією Вимпел.
Зарядний пристрій став необхідністю для більшості водіїв, які основну частину часу проводять у межах міста. Вони долають невеликі дистанції. Доводиться часто зупинятися, кілька разів на день запускати двигун і вимикати запалення. Кожен пуск забирає в АКБ певний заряд, який теоретично повинен поповнюватися рахунок роботи генератора. Але через умови експлуатації генератор банально не встигає віддати стільки заряду, скільки АКБ віддала для запусків ДВЗ.
Вирішенням цієї проблеми стає покупка власного зарядного пристрою.І для багатьох оптимальним вибором співвідношення ціни та якості стає продукція компанії Оріон.
Вибираючи для себе зарядний пристрій, варто звернути увагу на те, які саме завдання ви ставитимете перед обладнанням.
Компанія Оріон пропонує 2 основні категорії:
ПЗУ зазвичай мають кілька режимів роботи. Це стандартна зарядка, швидкий заряд батареї та безпосередньо запуск силової установки автомобіля.
Є кілька причин вибрати саме зарядні та пуско-зарядні девайси виробництва Оріон:
В Асортименті компанії Оріон є зарядні пристрої для АКБ на 12 та 24 В. Деякі моделі працюють у двох режимах.
Це дійсно якісні апарати, що полегшують завдання водію з обслуговування акумуляторних батарей, що сів.
Єдине, що має автомобіліст, це навчитися правильно поводитися з ЗУ Оріон.
Перш ніж придбати зарядний пристрій Оріон, щоб мати можливість зарядити акумулятор власного автомобіля, потрібно визначитися з покупкою ЗУ.
Лінійка виробника досить велика, якщо вивчити його актуальні каталоги. Причому переважна більшість зарядників представлена серією Вимпел. Моделів під назвою Оріон не так багато.
Всі ЗУ, пропоновані російським виробником із Санкт-Петербурга, можна поділити на 2 категорії. Це звичайні зарядні пристрої та зарядно-передпускові. Тільки не плутайте їхнє ПЗУ.
Серед зарядно-передпускових моделей споживачі виділяють та активно набувають такі моделі:
Зрозуміло, це не весь модельний ряд зарядно-передпускових пристроїв виробництва Оріон. Є також моделі 30, 32 і 37. Всі вони мають ідентичні характеристики у вигляді 12 В напруги і 20 А струму. Мають регулювання напруги, пропонують індикатори у вигляді сегментного екрану, або ж стрілочного амперметра.
Також багатим є асортимент класичних зарядних пристроїв. Серед них варто виділити такі:
Фаворитами у боротьбі за звання найкращих ПЗУ від Оріон вважаються такі моделі:
Відмінні ПЗУ з добрими характеристиками.
Звичайно, перевагу варто віддавати більш сучасним, функціональним моделям, що володіють усіма необхідними характеристиками та можливостями.
Варто окремо додати, що вартість ЗУ, ЗПУ та ПЗУ від Оріону порівняно невелика. Це одні з найприйнятніших пристроїв своєї категорії на російському ринку щодо співвідношення ціни і якості.
Є кілька причин, через які вітчизняні автомобілісти вважають за краще заряджати акумулятор саме зарядним пристроєм виробництва Оріон.
Почнемо із позитивних якостей. Вони тут такі:
Що ж до недоліків, то тут все відносно. Багато мінусів можна знайти у старих моделей, оскільки на тлі нових версій ЗУ вони значно втратили у плані функціональності та можливостей. Але це чергова нагода взяти саме сучасне автоматичне ЗУ.
Найзначнішим мінусом вважається стала вельми поширеною підробок російському ринку. Через це страждають не лише автомобілісти, а й сама компанія Оріон.
Тепер безпосередньо інструкції до зарядних пристроїв Оріон для автомобільних акумуляторів. Тут нема нічого складного.
Згідно з рекомендаціями виробника, для початку потрібно зробити таке:
Розібратися з тим, як заряджати автомобільний акумулятор, що не обслуговується, спеціальним зарядним пристроєм фірми Оріон, будь-який користувач зможе без особливих проблем.
Весь принцип роботи зводиться до наступного:
Тепер процес розпочнеться в автоматичному режимі. Якщо батарею сильно розряджено, практично в нуль, заряджати струмом при постійній напрузі рекомендується спочатку на 5% від ємності.
Якщо говорити про час заряджання акумулятора, то при роботі з зарядним пристроєм Оріон воно може змінюватись. Не поспішайте відразу ж знімати АКБ із ЗУ та ставити під капот автомобіля. У середньому на зарядку постійним струмом йде 6-8 годин. Але час зарядки постійною напругою буде більшим і може становити більше доби.
Після завершення заряджання автоматично вимкнеться. При цьому рекомендується одразу вимкнути ЗУ. Спочатку слід знеструмити зарядку, витягнувши вилку з розетки. Після цього знімайте клему.
Першою завжди знімається мінусова клема, і після неї забирається плюс.
Ця порада актуальна не тільки при роз'єднанні АКБ із зарядним пристроєм, але також і при відключенні батареї під капотом автомобіля.
Оріон – не єдиний виробник, що пропонує свою продукцію на російському ринку. Але він точно належить до кращих. А купувати такі ЗУ чи ні, кожен вирішить собі сам.
Сільськогосподарська техніка відіграє ключову роль у забезпеченні ефективності фермерських господарств. Вона полегшує роботу, скорочує час…
Київ завжди славився своїм яскравим нічним життям, але особливе місце серед розваг займають казино. Одним…
Буковель — це справжня казка в серці Карпат, яка вабить туристів з усіх куточків України.…
Пакети типу дой пак від виробника є ідеальним вибором для бізнесів, які прагнуть створити якісну…
Випікання кондитерських виробів — це не лише приємне заняття, а й чудовий спосіб потішити близьких…
Сучасні портативні зарядні станції стали невід’ємною частиною життя для тих, хто постійно перебуває в русі…