1-5% – низька рентабельністьнад збільшенням якої треба працювати; 5-20% – середній показник, у якому підприємство може стабільно працювати; 20-30% – висока результативність роботи.
Як розрахувати рентабельність продукції
Важливо відзначити, що до основних шляхів збільшення рентабельності підприємства також можна зарахувати: підвищення обсягу продажів, збільшення ціни на продукцію, що виробляється (товари, послуги), зміна структури реалізованої продукції на ринку.
Пакети типу дой пак від виробника є ідеальним вибором для бізнесів, які прагнуть створити якісну…
Випікання кондитерських виробів — це не лише приємне заняття, а й чудовий спосіб потішити близьких…
Сучасні портативні зарядні станції стали невід’ємною частиною життя для тих, хто постійно перебуває в русі…
Бесшовные стальные трубы находят широкое применение в различных отраслях: от строительства и производства до нефтегазовой…
С развитием цифровых технологий и распространением криптовалют всё больше людей интересуются возможностями обмена и торговли…
Беговые дорожки для ходьбы: что это, виды и преимущества Беговые дорожки для ходьбы – это…