У сучасному цифровому світі все більше організацій та державних установ переходять на електронні документи та електронні послуги. У зв'язку з цим все частіше виникає необхідність використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) – посвідчення, яке дозволяє юридично значуще підписувати електронні документи та обмінюватися даними в електронному вигляді.

Для отримання КЕП потрібно виконати кілька кроків. В першу чергу, вам потрібно звернутися до центру, що засвідчує, – організацію, що має право видавати кваліфіковані сертифікати. Центр перевірить вашу особу і видасть вам картку, що містить електронні ключі, які будуть використовуватися при підписі документів.

Важливо розуміти, що отримання КЕП вимагає надання певних документів та проходження процедури ідентифікації. Щоб уникнути проблем у майбутньому, переконайтеся, що ваші документи в порядку і готові надати всі необхідні відомості. Крім того, зверніть увагу на те, що КЕП має обмежений термін дії і може бути необхідним його переоформлення в майбутньому.

Як отримати Кваліфікований електронний підпис
Крок Опис
Крок 1 Виберіть посвідчувальний центр, засвідчений у вашій країні.
Крок 2 Зареєструйтесь на сайті обраного центру, що посвідчує.
Крок 3 Підтвердіть свою особу, надавши необхідні документи.
Крок 4 Оплатіть отримання кваліфікованого електронного підпису.
Крок 5 Завантажте програмне забезпечення для роботи з КЕП або встановіть програму на смартфон.
Крок 6 Пройдіть процедуру активації отриманого кваліфікованого електронного підпису.
Крок 7 Готово! Тепер ви можете використовувати свій кваліфікований електронний підпис для підписання документів, проведення електронної комерції та інших операцій, які потребують високого рівня безпеки.

Як зробити Кваліфікований електронний Підпис?

Зміст:

  • 1 Як зробити Кваліфікований електронний Підпис?
  • 2 Як завантажити електронний підпис у Дія?
  • 3 Як отримати цифровий підпис у Дія?
  • 4 Як отримати електронний підпис?

Як отримати електронний підпис

  1. Зверніться до одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг разом з батьками
  2. Подайте заяву та укладіть договір про надання електронних довірчих послуг
  3. Отримайте електронний підпис рядком на 1-2 роки

Як завантажити електронний підпис у Дія?

Як отримати електронну підпис від ДП «Дія»?

  1. На сайті ca.diia.gov.ua натисніть Отримати послуги.
  2. У меню виберіть Сертифікат.
  3. У полі Додаткова інформація вкажіть свій email, номер телефону та статус: це може бути фізична особа або ФОП.

Як отримати цифровий підпис у Дія?

Якщо ви звернетеся до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку ви зможете отримати кваліфіковану електронну підпис безкоштовно. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронну підпис відповідно до власних тарифів.

Як отримати електронний підпис?

Отримати електронний підпис можливий безкоштовно у державних установах, у тому числі податкових. Онлайн можна отримати через банківський сервіс Приват24. Платно оформляє КЕП АЦСК “Центр сертифікації ключів України”. Збережена копія

Вам також може сподобатися

Більше від автора