Планшет – це зручний та практичний пристрій, що дозволяє з легкістю виконувати різні завдання та має безліч корисних функцій. Але що робити, якщо після покупки ви виявили неполадки в роботі пристрою або він не відповідає вашим очікуванням?

У цій статті ми розповімо про правила та процедуру повернення планшета у магазині. Відповімо на питання, з якими проблемами можна звернутися до магазину та які документи потрібні для повернення.

Перед тим, як повертати планшет, слід ознайомитися з правилами повернення товарів, які діють у вашому магазині. Як правило, кожен магазин має свою політику повернення, якої ви повинні дотримуватися. Деякі магазини дозволяють повернути товар протягом певного терміну з моменту придбання, інші вимагають наявність чека або оригінальної упаковки. Важливо знати ці правила, щоб уникнути непередбачених ситуацій та бути впевненими у успішному поверненні товару.

Як можна повернути до магазину планшет
  • Переконайтеся, що планшет в ідеальному стані без подряпин або пошкоджень.
  • Збережіть усі аксесуари та упаковку планшета.
  • Зробіть фотографії планшета та аксесуарів перед поверненням.
  • Зверніться до магазину, де було придбано планшет, та надайте чек або касовий чек.
  • Дотримуйтесь вказівок персоналу магазину для оформлення повернення.
  • Або, якщо планшет був придбаний онлайн, зв'яжіться з онлайн-магазином для отримання подальших інструкцій щодо повернення.
  • Готуйтеся до того, що повернення може тривати деякий час. Зазвичай термін повернення становить від декількох днів до декількох тижнів.

Правила повернення товару у строк 14 днів Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Чи можна повернути планшет у магазин, якщо він не сподобався?

Належної якості 25 Закону про захист прав споживачів (ЗПС). Якщо техніка справна і вона вам просто не сподобалася, то з поверненням можуть виникнути проблеми. Навіть за наявності необхідних документів та при зверненні до магазину для повернення протягом 14 днів продавець має право відмовити у здачі товару назад.

Чи можна повернути товар, якщо він тобі не сподобався?

Відповідно до положень Закону РФ №2300-1 від 07.02.1992 р. «Про захист прав споживачів» (далі Закон) покупець протягом 14 днів не рахуючи дня покупки, має право обміняти товар належної якості на аналогічний товар іншого розміру, форми, габариту, фасону, кольору чи комплектації.

У разі не можна повернути товар?

Які товари не можна повернути Товар належної якості не можна повернути, якщо він належить до однієї з наступних категорій: Продукти харчування. Ліки та інші медичні товари. Косметика, парфумерія, предмети особистої гігієни та побутова хімія.

Вам також може сподобатися

Більше від автора