Щоб провезти метрагони наземною залізницею, по обидва боки метроскладу причіплюють спеціальні буферні товарні вагони: з одного боку у них механізм автозчеплення Шарфенберга (цим кінцем буферний вагон чіпляють до метроскладу), з іншого — автозчеплення СА–3 (цим кінцем буферний вагон – …

Зворотний глухий кут — частина станції метрополітену, легкорейкового транспорту чи трамвая, призначена для обороту (зміни напряму) рухомого складу

Якщо вам цікаво, чим з'єднуються вагони поїзди метро, то цей пристрій носить скорочену назву «шарф», а повністю називається автозчеплення Шарфенберга. Головною перевагою конструкції є те, що одночасно виконується не тільки механічна зчіпка, а й з'єднується проведення.

Метро — це просто міські поїзди, а там, де треба прокласти дорогу, але вже стоять удома, копають тунелі. Через це виходить, що у містах 90% ліній знаходяться під землею.

Вам також може сподобатися

Більше від автора