Датчик холостого ходу є однією з важливих частин системи впуску повітря двигуна автомобіля Ваз 2114. Він відповідає за регулювання кількості повітря, що впускається при роботі двигуна на холостому ходу.
Неправильна робота датчика холостого ходу може призвести до проблем з холостим ходом двигуна, що може позначитися на його роботі та споживанні палива. Тому важливо періодично перевіряти та, при необхідності, замінювати датчик холостого ходу на Ваз 2114.
Якщо у вас виникли підозри на неправильну роботу датчика холостого ходу, то в цій статті ми розглянемо, як його правильно перевірити на автомобілі Ваз 2114. Для цього вам знадобляться деякі інструменти і трохи часу, але завдяки цій процедурі ви зможете точно визначити причину проблем, що виникли. вжити заходів щодо їх усунення.
Крок | Опис |
---|---|
1 | Підніміть передню частину автомобіля на підйомнику або використовуючи домкрат зі стійками |
2 | Від'єднайте роз'єм датчика холостого ходу, розташованого на повітряному фільтрі або поблизу дросельного вузла. |
3 | Використовуючи мультиметр, перевірте опір датчика холостого ходу. Порівняйте отримане значення із зазначеними у технічній документації |
4 | Якщо опір не відповідає вимогам, замініть датчик холостого ходу на новий |
5 | Підключіть роз'єм датчика холостого ходу та переконайтеся, що він надійно закріплений. |
Як зрозуміти, що датчик холостого ходу несправний ваз 2114?
Основні ознаки несправності датчика холостого ходу наступні:
- нестійкі обороти ХХ двигуна;
- підвищення чи зниження оборотів без видимих причин на прогрітому двигуні;
- мимовільна зупинка двигуна;
- низькі обороти двигуна при прогріві;
- різке зниження оборотів під час включення енергоспоживачів.
Як поводиться машина при несправному датчику холостого ходу?
Автомобіль сіпається під час руху. Якщо ви піддали газу, після чого відпустили педаль – автомобіль може рухатися ривками, смикатися по ходу руху. Це означає, що двигун не може нормально тримати оберти, коли дросельна шторка закривається.
Як перевірити справність датчика холостого ходу?
Беремо вольтметр і під'єднуємо мінусову колодку на масу (на двигун), плюс під'єднуємо до колодки дротів на виведення А і на висновок D (висновки позначені на колодці) Включаємо запалювання і дивимося на показання тестера: напруга повинна бути не менше 12 вольт. Якщо вона менша, ймовірно розряджений акумулятор.