Краще всього робити запуск нового оголошення/групи оголошень/кампанії опівночі. Правильним вважається виставляти денний бюджет на рекламу.
Щоб запустити рекламу з Instagram, натисніть кнопку «Промоакції», вона знаходиться на головній сторінці вашого облікового запису. Соцмережа запропонує вам вибрати пост, який хочете просувати.Як може виглядати рекламний пост:
- одне фото чи відео;
- карусель з кількома фото чи відео;
- слайд-шоу до 10 кадрів
Dec 20, 2019
Ставте тематичні хештеги під публікаціями та геолокації, якщо обліковий запис прив'язаний до території — це додаткові безкоштовні методи просування. Для охоплення більшої аудиторії запустіть таргетовану рекламу або зверніться до інфлюєнсерів, які залишаться популярним каналом платного просування в 2022 року.