Власники автомобілів Peugeot 5008 можуть зіткнутися із необхідністю заміни акумулятора. У цій статті ми розповімо вам, як безпечно зняти акумулятор із Peugeot 5008.
Перед тим, як розпочати процедуру, необхідно забезпечити безпеку. Переконайтеся, що автомобіль знаходиться на рівній поверхні та вимкніть запалювання. Перш ніж продовжити, важливо вимкнути негативний кабель акумулятора, щоб уникнути короткого замикання та пошкодження електронних компонентів.
Щоб зняти акумулятор, вам потрібно використовувати гайковий ключ або тріскотку з відповідними насадками. Почніть з відгвинчування кріплення акумулятора зверху. Будьте уважними та обережними при розміщенні акумулятора – він може бути важким і деякі компоненти автомобіля можуть перешкоджати доступу до нього.
Крок | Опис |
---|---|
1 | Вимкніть запалювання та звільніть ремінь безпеки |
2 | Відкрийте капот і знайдіть акумулятор |
3 | Від'єднайте негативний кабель акумулятора, використовуючи тріскотку з головкою 10 мм. |
4 | Вимкніть позитивний кабель акумулятора, використовуючи тріскотку з головкою 10 мм. |
5 | Відкрутіть болти кріплення і зніміть тримач акумулятора |
6 | Обережно підніміть акумулятор і витягніть його з відділення. |
7 | Встановіть новий акумулятор, дотримуючись вказівок з інструкції до автомобіля |
8 | Встановіть утримувач акумулятора та затягніть болти. |
9 | Підключіть позитивний кабель акумулятора |
10 | Підключіть негативний кабель акумулятора |
11 | Закрийте капот автомобіля |
Як зняти з ручника Пежо 3008?
0:00Запропонований кліп · 48 вимкнення електричного ручника пежо 3008 – YouTubeПочаток запропонованого кліпуКінець запропонованого кліпу
Як прибрати автомат із ручника?
в автомобілі з МКПП опустити важіль у вихідне положення, попередньо затиснувши кнопку на ньому; в авто з АКПП необхідно переключити селектор у положення D і після цього опустити важіль або натиснути кнопку зняття з ручника.
Що, якщо не зняти машину з ручника?
Тривале пересування автомобілем з піднятим ручним гальмом призведе до того, що виявиться неприємний запах, який виникає внаслідок перегріву гальмівних колодок. У цьому випадку потрібно, по-перше, таки встановити «ручник» у неактивне становище, а по-друге, перевірити гальма.