Блендер – це чудовий інструмент для створення різноманітних моделей та об'єктів у 3D-графіці. Одним із таких об'єктів може бути бочка. У цій статті ми розповімо, як зробити бочку в блендері покроково, щоб ви змогли додати її до своїх 3D проектів.
Перший крок у створенні бочки – це налаштування сцени у блендері. Виберіть площину, на якій розташовуватиметься бочка, та площину, яку використовуватимете як дно. Підготуйте всі необхідні матеріали та текстури для створення реалістичної бочки.
Далі, створіть основу бочки, використовуючи примітиви у блендері. Почніть із створення циліндра, який виступатиме як корпус бочки. Встановіть потрібні параметри для циліндра, такі як кількість сегментів та радіус. Потім додайте кругові площини на верхню і нижню частини циліндра, щоб створити днища бочки.
Для надання бочці більш реалістичного вигляду додайте деталі та текстури. Використовуйте інструменти моделювання в блендері, щоб створити смуги та заглиблення на поверхні бочки. Потім, призначте матеріали та текстури з набору для кожної частини бочки, щоб створити ефект дерев'яної поверхні.
Крок | Опис |
---|---|
Крок 1 | Відкрийте програму Blender. |
Крок 2 | Створіть новий проект. |
Крок 3 | Виберіть об'єкт “Куб”. |
Крок 4 | Збільште масштаб “Куба”, щоб він став приблизно круглою формою бочки. |
Крок 5 | Додати розділові лінії, щоб зробити бочку більш реалістичною. |
Крок 6 | Виберіть об'єкт “Циліндр”. |
Крок 7 | Збільште масштаб “Циліндра”, щоб він став кришкою для бочки. |
Крок 8 | Покладіть циліндр на верхню частину куба. |
Крок 9 | Застосуйте текстуру та колір до бочки та кришки. |
Крок 10 | Розставте освітлення та налаштуйте камеру для кращого відображення бочки. |
Крок 11 | Відтрендерте зображення бочки у Blender. |
Blender 2.79 'Add Mesh – Bolt Factory' знайшовся відразу без проблем. Тепер для створення болта або гайки достатньо вибрати об'єкт 'Bolt', далі можна вибрати, створити болт або гайку (Bolt або NUT), вказати його метричні розміри, розмір і тип головки, довжину і т.д.
Blender — (Офіційний сайт) редактор тривимірної графіки, призначений для об'ємного моделювання, візуалізації (рендера), створення як статичних, так і динамічних сцен, анімації, а також створення ігор.
Щоб змінити мову інтерфейсу Blender, запустіть програму, а потім відкрийте панель налаштувань у верхній частині екрана: eng: Edit → Preferences → Interface → Translation → Language → вибрати мову у вкладці. рус: Редагування → Параметри → Інтерфейс → Переклад → Мова → вибрати мову у вкладці.
Завершення школи та підготовка до іспитів — це важливий етап у житті кожного учня. Для…
Оформлення офісу — це важливий елемент іміджу будь-якої компанії або державної установи. Окрім меблів та…
Відкриті квартири-студії вже не перший рік на піку популярності. На це є безліч причин: зручно,…
Сучасний дизайн не перестає дивувати. В ньому все ще можна спостерігати багато сучасних елементів, але…
У сучасному світі техніка є невід'ємною частиною нашого життя, і багато людей інвестують значні кошти…
Бумажные пакеты — это простой и в то же время многофункциональный элемент повседневной жизни, который…