Categories: Поради

Як створити та ефективно використовувати комерційну пропозицію

Комерційна пропозиція – це основний документ, який представляє бізнес компанії в процесі переговорів про укладення угоди або продаж товарів та послуг. У цій пропозиції міститься інформація про те, що пропонує компанія, які переваги вона може надати потенційному клієнту та які умови угоди можуть бути запропоновані.

Комерційна пропозиція відіграє у процесі встановлення ділових відносин. Воно дозволяє уявити компанію та її пропозицію в кращому світлі та переконати клієнта в тому, що воно є найкращим для його потреб та цілей.

До складу комерційної пропозиції включаються: заповнення контактної інформації, опис компанії, призначення товару чи послуги, пропоновану ціну та умови оплати, гарантії якості та рівень обслуговування, терміни виконання роботи або постачання товару, інформацію про акції та знижки, контактні дані та прикріплені файли.

Як працює комерційна пропозиція
Крок Опис
1 Аналіз потреб клієнта
2 Розробка пропозиції
3 Презентація пропозиції клієнту
4 Обговорення умов угоди
5 Погодження та підписання договору
6 Виконання умов договору
7 Надання послуг або постачання товарів
8 Оплата рахунку
9 Пост-продажне обслуговування

У чому суть комерційної пропозиції?

Зміст:

  • 1 У чому суть комерційної пропозиції?
  • 2 Яку силу має комерційна пропозиція?
  • 3 Що повинно включати комерційну пропозицію?
  • 4 Хто надсилає комерційну пропозицію?

Комерційна пропозиція чи КП — це маркетинговий інструмент, за допомогою якого компанія пропонує придбати товар чи послугу. Найчастіше є електронним документом, де закріплена інформація про компанію, продукт та ціну.

Яку силу має комерційна пропозиція?

Комерційна пропозиція не є документом, який має юридичну силу, воно визнається частиною ділового листування.Відповідно до вимог ст. 432 ДК РФ договір вважається укладеним, якщо між сторонами в необхідній у підлягають випадках формі досягнуто згоди з усіх істотних умов договору.

Що повинно включати комерційну пропозицію?

Структура комерційної пропозиції Ідеальне КП має містити заголовок, лід, оффер, ціну та заклик до дії. Перелічені блоки можуть змінюватись місцями. Перший компонент комерційної пропозиції – заголовок.

Хто надсилає комерційну пропозицію?

Теплу комерційну пропозицію надсилають клієнту, який взаємодіяв із бізнесом чи вже купував товар. Компанія має його контактні дані та інформацію про етапи продажу: від дзвінка до оформлення замовлення.

admin

Recent Posts

Ідеальні рішення для манікюру: продукція від «KODI PROFESSIONAL»

Світ манікюру постійно змінюється, а разом із ним зростають вимоги до якості матеріалів та інструментів.…

1 день ago

Family Store: Релігійні книги та вінчальні ікони ручної роботи

У світі духовних цінностей важливу роль відіграють релігійні символи, що супроводжують людину протягом усього життя.…

1 день ago

Інтернет-магазин автозапчастин “Руслан Авто”: Ваш надійний партнер у світі автозапчастин

Підтримка автомобіля у належному стані вимагає регулярного технічного обслуговування та своєчасної заміни деталей. Однією з…

1 день ago

Автомобильные коврики EVA: идеальное решение для вашего авто от компании «EVA LVIV COM»

Автомобильные коврики играют важную роль в поддержании чистоты и комфорта внутри вашего автомобиля. Они не…

1 день ago

Магазин стоматологічних матеріалів KIEV DENT: Надійність і якість для вашої клініки

У світі сучасної стоматології якісні матеріали та інструменти є основою успішної роботи будь-якого спеціаліста. Стоматологічні…

1 день ago

Лидер на рынке оборудования для хранения и переработки зерна: почему стоит выбрать remix

Компания remix.in.ua с многолетним опытом работы занимает лидирующие позиции в Украине в сфере поставок оборудования…

1 день ago