Ваз 2107 – це одна з найпопулярніших моделей автомобілів на російському ринку, і багато власників стикаються з проблемою зняття дпкв (датчик положення колінчастого валу) інжектора. Даний датчик виконує важливу функцію в роботі двигуна, тому його заміна чи ремонт можуть знадобитися у разі виникнення несправностей чи помилок у системі керування двигуном.
Для зняття дпкв на Ваз 2107 інжектор необхідно виконати такі кроки. Спочатку від'єднайте проводку, підключену до датчика. Потім необхідно зняти сам датчик, для цього вам знадобиться спеціальний інструмент – торцева головка. Поверніть торцеву головку проти годинникової стрілки, щоб відкрутити датчик. Будьте обережні, щоб не пошкодити різьблення або прилеглі деталі.
Після того, як датчик буде знято, огляньте його на наявність пошкоджень або зношування. Якщо виявлені проблеми, рекомендується замінити дпкв на новий. Якщо датчик цілий і не вимагає заміни, попередньо перевірте його працездатність. Для цього потрібно використовувати спеціалізоване обладнання або прилад для тестування датчиків, який можна взяти напрокат або звернутися до фахівців в автосервісі.
Крок | Опис |
---|---|
1 | Відкрийте капот автомобіля |
2 | Від'єднайте проводку від датчика положення дросельної заслінки |
3 | Від'єднайте шланги від вакуумного підсилювача гальм. |
4 | Від'єднайте паливні шланги від дросельного вузла. |
5 | Відкрутіть болти, що кріплять повітряний фільтр до дросельного вузла. |
6 | Від'єднайте стоянковий трос |
7 | Від'єднайте електричний роз'єм форсунок подачі палива |
8 | Від'єднайте трос акселератора |
9 | Відкрутіть болти, що кріплять дросельний вузол до впускного колектора. |
10 | Акуратно зніміть дросельний вузол та встановіть на столик |
Які? На несправності датчика колінвалу вказує двигун, який не хоче заводитись взагалі або в мороз, а також якщо глухне «на гарячу». Вивести пристрій із ладу може обрив дроту, пошкодження обмотки або диска синхронізації.
ОЗНАКИ ВИХОДУ З БУДУ Раптове припинення роботи двигуна, простіше кажучи – двигун глухне. Помітне зниження потужності двигуна. Поява плаваючих оборотів двигуна як під час руху, і під час зупинки транспортного засобу.
Якщо датчик або його проводка мають якісь проблеми, то це може призвести до відключення сигналу колінчастого валу при працюючому двигуні, що в результаті призведе до зупинки двигуна. Проблеми з датчиком ускладнюються при низьких обертах двигуна.
Сільськогосподарська техніка відіграє ключову роль у забезпеченні ефективності фермерських господарств. Вона полегшує роботу, скорочує час…
Київ завжди славився своїм яскравим нічним життям, але особливе місце серед розваг займають казино. Одним…
Буковель — це справжня казка в серці Карпат, яка вабить туристів з усіх куточків України.…
Пакети типу дой пак від виробника є ідеальним вибором для бізнесів, які прагнуть створити якісну…
Випікання кондитерських виробів — це не лише приємне заняття, а й чудовий спосіб потішити близьких…
Сучасні портативні зарядні станції стали невід’ємною частиною життя для тих, хто постійно перебуває в русі…