Як зрозуміти, що не працює форсунка дизель?
Зміст:
- 0.1 Як зрозуміти, що не працює форсунка дизель?
- 0.2 Як витягнути форсунки?
- 0.3 Як зрозуміти що час міняти форсунки на дизелі?
- 1 Заміна форсунок та мідних кілець Audi A6 C4 2.5 tdi AEL.
Завести автомобіль та утримувати газ до виявлення перешкод у роботі двигуна. Усе це робиться на неодружених оборотах; На другому етапі поступово послаблюються гайки біля магістралі високого тиску на кожній. форсунці; Зміна в роботі двигуна – вірний знак того, що була відключена справна форсунка. Збережена копія
Як витягнути форсунки?
Якщо вам пощастило і форсунка не закисла, її можна витягнути за допомогою зусилля рук, трохи розгойдуючи. Якщо сили рук для зняття форсунки не вистачає, необхідно використовувати зворотний молоток. Вставляємо молоток замість кріпильного вилки і вибиваємо форсунку.
Як зрозуміти що час міняти форсунки на дизелі?
Як визначити рівень забруднення форсунок?
- Завести автомобіль та утримувати газ до виявлення перешкод у роботі двигуна. …
- На другому етапі поступово послаблюються гайки біля магістралі високого тиску на кожній. форсунці;
- Зміна в роботі двигуна – вірний знак того, що була відключена справна форсунка.
YouTube
Зняття ТНВД та форсунок Ауді А6. – YouTube
Заміна форсунок та мідних кілець Audi A6 C4 2.5 tdi AEL.
Ось нарешті і замінив я свої горе форси на нормальні, спасибі Литві за підгончик)) За заміною взагалі нічого важкого насправді.
Запасаємось мідними кільцями під форсунки та починаємо.
-Скидаємо всі паливні трубки ключем на 17
-Відкручуємо кронштейни, які запресовують форси в циліндри шестигранником.
-Акуратно дістаємо форси з циліндрів (якщо вільно не вилазять-ворушеним ріжковим ключем в різні боки, вилізуть)
-Напалюємо наші мідні кільця до червона, накидаємо (бажано голими руками) на форси і ну дуже акуратно вставляємо форси в циліндри, стежачи за цими колечками (можуть стати поперек і тоді форси не запресуються належним чином і буде повітря).
-Збираємо все у зворотному порядку.
З паливними трубками не окуньте, не переплутаєте. Там інакше їх ну не поставити взагалі.
Заводимо (крутитиме довго, поки ТНВД не стравить повітря), радіємо.
З обновок ще й той самий вакуумний насос) За фірмою вакуумного не запарювався і поставив JP Group.
На черзі ТНВД, щоб нарешті вирішити проблему плаваючих оборотів.
Можливо і надто кординальним шляхом