Як підняти сидіння КамАЗ?

Зміст:

    • 0.1 Як підняти сидіння КамАЗ?
    • 0.2 Скільки може підняти камаз?
    • 0.3 Як відсунути сидіння у машині?
  • 1 Зняття подушки сидіння grammer на КамАЗі
      • 1.0.1 Коментарі 119

При піднятті важеля нагору передня кромка подушки піднімається, при натисканні вниз – опускається. Діапазон регулювання від 2 до 12 º. Для регулювання поздовжнього положення сидіння служить важіль 10. При піднятті важеля догори санки сидіння розфіксуються.

Скільки може підняти камаз?

Вантажівка КАМАЗ 5410 створювалася для роботи у складі автопоїзда масою до 25,9 т. Споряджена маса машини досягає 6,65 т, повна дозволена – 14,9 т. Сідло витримує максимальне навантаження 8,1 т. Тягач може перевозити напівпричепи максимальною вагою до 14,5 т.

Як відсунути сидіння у машині?

За допомогою ручки регулювання сидіння посуньте його вперед, якщо ноги випрямлені повністю при натисканні на педалі. Якщо вони занадто згинаються в колінах, крісло треба відсунути назад. Сядьте так, щоб між нижньою частиною колінного згину та поверхнею крісла була дистанція у два пальці.

Альфа Авто

Як зняти сидіння на КамАЗі

Зняття подушки сидіння grammer на КамАЗі

ДВС! Підкажіть як зняти подушку сидіння (поджопник) на пневмопідвісці автомобіля КАМАЗ євро4 2017 р.в. (фото не моє).

Коментарі 119

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб писати коментарі, ставити запитання та брати участь в обговоренні.

Ось і косяк, який не давав підніматися сидусі автоматично. На середині фото, клапан з штовхачем який ледве торкався повзунка. як більше поки нічого не придумав. Поки працює))

Підпружинений важіль у нижньому лівому кутку на фото, який теж треба віджимати для зняття поджопника.

у важіль блискучий я його як то віджимав але без толку!

а важіль посередині з сірою пластиковою ручкою що з ним треба робити?

Віджати блискучий важіль і одночасно підібгати вгору пластиковий посередині, потім всю цю приблуду (поджопник) зрушуємо вперед до упору і тягнемо вгору-все, знято))

Дякую

виявляється все просто))) коли все знаєш

Тільки ставитимеш, дивись не вбивай. Ти повинен ліворуч і праворуч потрапити в пази язичками і тільки потім акуратно вдави трохи і потім різким рухом вдари і воно стане на місце.

Почуєш подвійне клацання таке характерне.

Якщо одним пазом не потрапиш, криво стоятиме. Посіпай потім і зрозумієш, стало чи ні

Спасибі, розібрався. Там тільки ще до купи важіль хитромудрий стоїть. З ним розібрався коли видер все-таки сидуху)). Фото вгорі.

Так, вибач. Про курок забув написати)))

Знизу попереду сіра кнопка. Натисни та смикай

У мене також 17г. www.drive2.ru/r/other/517403784826060887/, але туди поки не лазив. Якийсь посібник з цього сидіння є, швидше за все з регулюванням, але точно не по ремонту! А Гугля що каже?

у мене такий йому 4 роки та 4.000 мото/годин

300р./час маю працюю на приватника в Москві

солярка його, запчастини всякі вантажні автосервіси все за його рахунок як і мої капризи нібито таких: хочу інший ланцюговий павук, чохли на сидушки, килимки в кабіну))) фен в кабіну

Красава! Мені про таку роботу лише мріяти! Сиджу на окладі, 40 на місяць брудно-чисто рублю не чортихаючись! Відрядження запарюють! Минулого літа в Дагестані були! www.drive2.ru/b/508253099303895582/

мене від них б'є та й з/п на таких кранах мала

на Лібхерах треба працювати!

Якщо чесно МАЗурик тільки на п'ятий рік почав сипатися і встановлення потекло-заплакало! І в Дагестані не разу не підвів! Але КАМАЗила з першого дня став артачиться, то установка риками працювала, то з ручника не відпускалися гальма, тепер чек із знаком оклику на щитку загорівся і кому пише -Перевірте двигун! Також пише несправний круїз контроль! Не знаю чого далі чекати!

це помаранчевий чек, а їх всього 3 шт. на панелі приладів!

акб у нуль сідали? можуть були стрибки напруги і т.п. ?

на цьому комон рили не можна відразу ж вимикати масу

а треба почекати 10 секунд а на авто з сечовиною більше 1 хвилину!

після вимкнення всіх приладів, система сама по собі опитує всі датчики!

помилка є, але на роботу ніяк не впливає!

я сам учора був на сервісі, робили діагностику за 3 тис. нар. )))

в результаті стерли купу помилок з АКБ, що засіли 1 раз.

і змінили 1 датчик “ABS”a через те, що він протерся об переднє колесо при його вивороті

і тобі раджу глянути на передні датчики ABS

АКБ не садили! Ця помилка взагалі вискакувала рідко, але зникала, тепер горить постійно. Помилку кому видавав, я погугли, типу вихід напруги з генератора низький! Х.З. перевіряли зарядку манометром, начебто все нормально!

я раджу проскануйте і потім подивіться роздруківку чим ламати голову

я Вам відповідаю в Москві продіагностували всього за три торкачі це не гроші!

Можливо ABS, завтра гляну провід!

але у тебе не горить символ “ABS”a

у мене коли протерся цей еб … провід то він і зайнявся

змінювали його так

зняли колесо та гальмівний барабан, він кріпиться на 3-х гвинтах М10

віджимними болтами його стягнули з маточини

і потім як би з низу супорта легко дістався цей датчик

Тепер Горить!:(( Значиться десь протерся стука!;(( Та хто мені його поміняє, не ходова частина! У нас скупердяї страшні!)).

як уже світиться символ “ABS”?

у мене так вже було на 2-х всюдиходах

вперше близько 6 років тому

а ось вдруге кілька місяців тому!

Ці виродки за ці роки не перемістили провід датчика інакше!

що б він не протирався

На щитку два символи ABS, вони спалахують коли на панелі натиснути кнопку ASR. А так постійно горить лише один!

Сьогодні за путівкою за 7300 перевалив! Я вже на ньому у відрядженні у Твері побував!

ну ось дивись цей кабель

На щитку два символи ABS, вони спалахують коли на панелі натиснути кнопку ASR. А так постійно горить лише один!

колесо, що буксує, автоматика пригальмовує за допомогою пневмо клапанів розташованих усередині рами Татарина.

Ось при натисканні на цю кнопку обидві ABS висвічуються! Та я ще довго буду з татарином розбиратися!:))

АКБ не садили! Ця помилка взагалі вискакувала рідко, але зникала, тепер горить постійно. Помилку кому видавав, я погугли, типу вихід напруги з генератора низький! Х.З. перевіряли зарядку манометром, начебто все нормально!

діагностичний роз'єм знаходиться у правому бардачку під джгутами проводів

Та я знаю, мені коли Глонасс встановлювали на нього натрапили!

глонасс тобто. анти злив солярки?

Ні, це точне переміщення та знаходження ТЗ, плюс він вираховує пробіг і мотогодин!

а ну це хрін з ним

я думав через супутник дивляться стрибок у тебе в баку солярки)))

У мене також 17г. www.drive2.ru/r/other/517403784826060887/, але туди поки не лазив. Якийсь посібник з цього сидіння є, швидше за все з регулюванням, але точно не по ремонту! А Гугля що каже?

У мене також 17г. www.drive2.ru/r/other/517403784826060887/, але туди поки не лазив.Якийсь посібник з цього сидіння є, швидше за все з регулюванням, але точно не по ремонту! А Гугля що каже?

розкрутив господаря на фен у кабіну!

Сьогодні у нас -33 було, їздив по роботі в інше місто на підстанцію, то в кабіні духотища і без фена! У мене такий фен на установці стоїть у крановій кабіні!

ну у мене такий же у шпаківні стоїть

але це що коли чекаєш роботу не витрачати мото ресурс мотора та й так тихіше спати в кабіні)))

У тебе зі спалкою кабіна? У мене без спалки і середнього сидіння не довелося скриньку бити для поїсти і поспати! www.drive2.ru/l/517721818564396269/

спалки немає і низька кабіна тобто. панель з магнітолою не встановити (((

це моя мрія кран зі спалкою!

я за такий кран готовий Батьківщину продати!

У мого напарника на 25 тоніках спалка є, він мудила з неї не вилазить, спить цілими днями! Благо у нас гаражі опалюються!

йому вийшло фен на 4кВт в кабіну і все – ЖИТТЯ ВДАЛОСЯ!

я йому заздрю ​​з усієї сили!

Бо ж працювати його знайти не можуть!

у Вас КПП ZF а це 8 ступенів + черепаха?

У мене проста КАМАЗівська КПП з дільником, а у партнера ZF з черепахою!:))

в “ZF”ка ще сильна така тема! у мене така ж

на зниженій передачі в роздавальній КПП і на “черепаху” в основний КПП тягне кран навіть коли він стоїть на ручнику)))

бувало забував знімати)))

але це загрожує зламаними півосями

крутний момент на виході з роздатки просто пекельний, згорне все що завгодно!

Не сперечаюсь! А мені моя, що по простіше, подобається і в дорозі якось зручніше!

я її взагалі без зчеплення перемикаю передачі)))

дуже чітке перемикання в ній

влітають у літ навіть краще, ніж зі зчепленням

іноді ваабще через передачу стрибаю коли добре розжену

Я на його ZFці катав, але цього не знав, що можна так! Та з дільником КПП включається як сокирою рубаєш, плюс думає довго з перемиканням дільника з найвищої на нижчу!

довго “думає”?

ну треба дивитися керуючу пневматику яка керує дільником

тиск у пневмо системі який?

у мене 8атм

так легко все це робиться головне масло в ній міняти частіше

а так по переїзду об'єктом

я вмикаю “черепаху” в КПП і понижу в роздатці і так їжджу по об'єкту

т.к. на холостих оборотах в крановому режимі можна висадити АКБ, а так включив як треба, дав газу до 2-х тис. об. і поїхав меееедленно і не поспішаючи оплата то погодинна)))

обороти великі зарядка пішла і швидкість крана як у людини)))

відмінна КПП

самоскиди мені казали, що її не реально при правильній експлуатації ушатать

ну якщо тільки навмисно її вбивати

це взагалі БОМБІЧНА КПП але такі я бачив тільки на самоскидах((((

Вам також може сподобатися

Більше від автора