1) планування потреб у кадрах, підбір, найм персоналу в організацію та формування кадрового резерву для досягнення цілей виробництва; 2) навчання та оцінка персоналу; 3) соціальні гарантії та соціальний пакет, комфортний мікроклімат у колективі та демократична корпоративна культура в компанії.
Основні функції системи управління персоналом організації: кадрове планування, адаптація, атестація, мотивація, оцінка, навчання персоналу.
Вирізняють такі функції, як прогнозування, планування, організація, регулювання, координування, облік, аналіз, контроль, мотивація. Однак найбільш поширеною є думка, що основних функцій управління п'ять груп: планування, організація, мотивація, контроль та координація (рис.
Забезпечення персоналом: Отримання та аналіз маркетингової (в області персоналу) інформації. Відбір персоналу, його ділова оцінка 3. Розвиток персоналу: Планування та реалізація кар'єри та службових переміщень.
Випікання кондитерських виробів — це не лише приємне заняття, а й чудовий спосіб потішити близьких…
Сучасні портативні зарядні станції стали невід’ємною частиною життя для тих, хто постійно перебуває в русі…
Бесшовные стальные трубы находят широкое применение в различных отраслях: от строительства и производства до нефтегазовой…
С развитием цифровых технологий и распространением криптовалют всё больше людей интересуются возможностями обмена и торговли…
Беговые дорожки для ходьбы: что это, виды и преимущества Беговые дорожки для ходьбы – это…
Планируете провести время дома или устроить обед на работе, но при этом хотите вкусных суши?…