Залежно від конкретного стану ринку, рівня розвитку ринкових відносин (ринок продавця чи ринок споживача) виділяють традиційну, виробничу, збутову, товарну, соціально-етичну та сервісну концепції маркетингу.
Теорії та методи маркетингу еволюціонували у міру розвитку капіталістичної економіки. Під концепцією маркетингу розуміється філософія підприємництва, система управління виробництвом та збутом за наявності конкуренції.
Управління маркетингом передбачає: планування, проведення заходів, розрахованих встановлення, зміцнення і підтримку вигідних обмінів із цільовими покупцями заради досягнення певних завдань організації, як-от отримання прибутку, зростання обсягу збуту, збільшення частки ринку тощо.
Завершення школи та підготовка до іспитів — це важливий етап у житті кожного учня. Для…
Оформлення офісу — це важливий елемент іміджу будь-якої компанії або державної установи. Окрім меблів та…
Відкриті квартири-студії вже не перший рік на піку популярності. На це є безліч причин: зручно,…
Сучасний дизайн не перестає дивувати. В ньому все ще можна спостерігати багато сучасних елементів, але…
У сучасному світі техніка є невід'ємною частиною нашого життя, і багато людей інвестують значні кошти…
Бумажные пакеты — это простой и в то же время многофункциональный элемент повседневной жизни, который…