Categories: Поради

Які концепції управління маркетингом вам відомі?

Залежно від конкретного стану ринку, рівня розвитку ринкових відносин (ринок продавця чи ринок споживача) виділяють традиційну, виробничу, збутову, товарну, соціально-етичну та сервісну концепції маркетингу.

Теорії та методи маркетингу еволюціонували у міру розвитку капіталістичної економіки. Під концепцією маркетингу розуміється філософія підприємництва, система управління виробництвом та збутом за наявності конкуренції.

Управління маркетингом передбачає: планування, проведення заходів, розрахованих встановлення, зміцнення і підтримку вигідних обмінів із цільовими покупцями заради досягнення певних завдань організації, як-от отримання прибутку, зростання обсягу збуту, збільшення частки ринку тощо.

admin

Recent Posts

Підготовка до НМТ з української мови: ключ до успіху на іспитах

Завершення школи та підготовка до іспитів — це важливий етап у житті кожного учня. Для…

4 дні ago

Прапори в кабінет: вибір символіки для офісних просторів

Оформлення офісу — це важливий елемент іміджу будь-якої компанії або державної установи. Окрім меблів та…

5 днів ago

Інтер’єри з відкритими планами: правильне зонування простору

Відкриті квартири-студії вже не перший рік на піку популярності. На це є безліч причин: зручно,…

5 днів ago

Мікс старого і нового: як поєднувати вінтажні та сучасні елементи в інтер’єрі

Сучасний дизайн не перестає дивувати. В ньому все ще можна спостерігати багато сучасних елементів, але…

5 днів ago

Як максимально вигідно використовувати свою техніку для отримання грошей

У сучасному світі техніка є невід'ємною частиною нашого життя, і багато людей інвестують значні кошти…

5 днів ago

Бумажные пакеты и их интересные достоинства

Бумажные пакеты — это простой и в то же время многофункциональный элемент повседневной жизни, который…

6 днів ago