Накінечник рульової тяги – це ключова деталь у системі керування автомобілем. Він відіграє важливу роль у передачі сили від кермового колеса до колес, дозволяючи водієві контролювати напрямок руху.

Наконечник кермової тяги складається з двох частин: шарніра та штока. Шарнір забезпечує гнучке з'єднання між наконечником та рульовою тягою, дозволяючи їй повертатися у будь-якому напрямку. Шток, у свою чергу, приєднується до колісної підвіски та передає керуючі команди на колесо.

Наконечник кермової тяги кріпиться до кермового важеля, який знаходиться всередині автомобіля. Кріплення може здійснюватися за допомогою гайок або болтів, що надійно фіксують наконечник на місці. Залежно від конструкції автомобіля та виробника можуть бути застосовані різні методи кріплення.

Виробник Модель автомобіля Розташування
BMW X5 Кріпиться до кермової рейки
Mercedes-Benz E-Class Кріпиться до задньої частини кермової рейки
Audi A4 Кріпиться до передньої частини кермової рейки
Volkswagen Golf Кріпиться до кінця кермової тяги

Рульовий наконечник кріпиться до ступиці спеціальною гайкою.

Куди кріпиться рульова тяга?

З одного боку рульова тяга кріпиться до рульової рейки, а з іншого за допомогою рульового наконечника з'єднується з поворотним кулаком. Кожен виробник встановлює свій заявлений ресурс на кермові тяги. Збережена копія

На чому тримається кермовий наконечник?

Особливості конструкції кермового наконечника До штока кермової рейки тяга кріпиться за допомогою внутрішнього наконечника, до середньої тяги трапеції – за допомогою шарнірного з'єднання..

Що буде, якщо зламається наконечник рульової тяги?

Ігнорування проблеми може призвести до підвищеного зносу деяких деталей автомобіля, а також зниження безпеки, що може призвести до ДТП. Наприклад, обрив кермового наконечника при їзді на високій швидкості може закінчитися тим, що автомобіль вилетить на зустріч або відлетить у кювет.

Вам також може сподобатися

Більше від автора