На чому можна заробити багато грошей?
Зміст:
- 0.1 На чому можна заробити багато грошей?
- 0.2 На чому можна заробити грошей із нуля?
- 0.3 На чому можна заробити у 2023 році?
- 1 10 бізнес-ідей з мінімальними вкладеннями для запуску у 2022 році
-
- 1.0.1 Доставка здорової їжі
- 1.0.2 Івент-агентство
- 1.0.3 Інтернет-агентство
- 1.0.4 Продаж старих книг
- 1.0.5 Соціальний бізнес
- 1.0.6 Ательє та пошиття одягу
- 1.0.7 Школа оратора
- 1.0.8 Домашня випічка десертів
- 1.0.9 Агентство перекладів
- 1.0.10 Пішохідні екскурсії та інший турбізнес
-
Способи заробітку
Спосіб заробіток | Заробіток |
---|---|
Перепродаж товарів | 10 000 – 150 000 рублів на місяць |
Власний цілодобовий алкомаркет 24 Градусу | Від 240 000 рублів на місяць |
Прибирання приміщень за запитами | 15 000 – 50 000 рублів на місяць |
Дитяча інтерактивна кімната WOWLand | Від 250 000 рублів на місяць |
На чому можна заробити грошей із нуля?
6 способів почати працювати на себе Юля Тюгаєва
- Займіться дропшипінгом Найпростіший спосіб розпочати бізнес практично без вкладень – це дропшипінг. …
- Запустіть власну лінію одягу.
- Заробляйте своєю творчістю.
- Стати фрілансером …
- Запишіть серію навчальних відео.
- Стати репетитором
На чому можна заробити у 2023 році?
ТОП-10 способів заробіток в інтернеті 2023 року
- ТОП-10 способів заробіток в інтернеті 2023 року
- Заробіток на грі камінь-ножиці-папір kapustagame.com.
- Заробіток на буксах
- Заробіток на рекламному розширенні для комп'ютера
- Заробіток на трейдингу
- Інвестиції у фінансових ринках
- Заробіток на своєму блозі
10 бізнес-ідей з мінімальними вкладеннями для запуску у 2022 році
За даними Єдиного реєстру суб'єктів МСБ, мікропідприємства у Росії становлять велику частку серед суб'єктів малого та середнього бізнесу. До середини 2021 року їхня кількість становила понад 5,5 млн. До них належать невеликі точки для продажу кави з собою, пункти видачі замовлень, невеликі сервіси в інтернеті та багато інших бізнесів.
Ми зібрали в цій статті ідеї, які залишаться затребуваними у 2022 році і не вимагатимуть мільйонних вкладень.
Оформіть ІП безкоштовно без візиту до податкової через сервіс реєстрації бізнесу в Контурі та отримайте рік обслуговування в онлайн-бухгалтерії Ельба як бонус
Доставка здорової їжі
Стартові вкладення: 50000-70000 руб.
Галузь доставки товарів додому Росії із березня 2020 року до березня 2021 року зросла на 40 %. Різке зростання інтересу демонструє і сфера доставки готової їжі – у I кварталі 2021 року 20% всіх витрат росіян на громадське харчування припадали на доставку, причому кожне третє замовлення споживалося в офісі або вдома.
Відкрити та протестувати таку бізнес-ідею можна буквально за кілька тисяч рублів — для цього не потрібно орендувати приміщення чи створювати повноцінне кафе, можна зробити так звану dark kitchen, коли їжу доставляють лише кур'єри без самовивезення. Спочатку можна не наймати персонал: замовлення брати наступного дня, готувати ввечері, а вранці розвозити по клієнтах. Коли клієнтів стане досить багато, таку самозайнятість можна поступово перетворювати на бізнес, взявши на роботу кухарів та кур'єрів.
Зі зростанням тренду на віддалене споживання та зростаючим інтересом до теми здоров'я готові обіди з натуральних продуктів можуть стати чудовим варіантом для своєї справи. Почати найпростіше з самозайнятості, це найдоступніший спосіб працювати у легальному полі. Звітність, бухгалтерія та страхові внески не потрібні.
На старті потрібно:
– Закупити продукти та упаковку – це 20 000-30 000 руб.
– Зробити зручний сайт на конструкторі, наприклад, на Tilda або Wix, коштує 10000-15000 руб. на рік. Можна стартувати і без сайту, просто створити сторінки у соцмережах.
— Прикрутити платіжну систему на оплату онлайн, але за кожен платіж буде невелика комісія.
– Ще будуть витрати на рекламу: на перший час приблизно 20 000-30 000 руб. в місяць. Важливо вигадати унікальну пропозицію, бо доведеться конкурувати з великими компаніями.
Сергій Сухоставець
директор з розвитку бізнесу «Рокет Ворк»
Івент-агентство
Стартові вкладення: з нуля.
За прогнозами експертів, івент-індустрія у 2022 році підлаштовуватиметься під заходи безпеки, які можуть динамічно змінюватися. Головною перевагою будь-якого організатора стане гнучкість у підготовці та реалізації проектів, роботі з клієнтами.
Кейс
Марія Якімінська з Нижнього Новгорода займається організацією практично будь-яких заходів, але основний дохід їй приносять весілля та корпоративні заходи. Це складні завдання, потрібно бути готовим до постійних сюрпризів. Найчастіше агентство займається всім — від пошуку майданчика та стиліста до вибору сукні для нареченої.
Чеки різні, наприклад, за організацію весілля на 25 осіб, агентство бере 339 000 руб. Це сезонний бізнес, що спочатку агентство в грудні заробляє на корпоративних замовленнях стільки, що вистачає на січень, лютий та березень. Після цього розпочинається сезон весіль.
В агентстві два постійних співробітники і є офіс, одночасно Марія веде 25 весіль та 5 корпоративів. Але почалося все з холодних дзвінків і без вкладень — Марія сама шукала клієнтів і щонайменше 50 разів на день набирала новий номер. Декілька корпоративних замовників знайшлися тільки після 2 000 дзвінків.
Про те, які ще проблеми чекають новачків у цій галузі та як не робити помилки, читайте у статті «Як працює івент агентство: пошук форматів, розподіл замовлень, сезонність».
Інтернет-агентство
Стартові вкладення: з нуля.
Пандемія підштовхнула малий і середній бізнес до переходу в онлайн – зараз будь-яка компанія має як мінімум сторінку в соцмережі. За даними Data Insight, у 2019 році інтернет-торгівля у загальній структурі продажів займала 6%, у 2020 році частка зросла до 9%. Бізнесменам, які виходять в Інтернет, потрібні клієнти з Інтернету. І на цьому також можна організувати свою справу.
Кейс
Такий бізнес відкрив лікар Віталій Лажинцев із Барнаула. Разом із партнером він організував агентство з інтернет-просування. Першого клієнта знайшов без вкладень – просто прийшов до однієї з будівельних компаній Барнаула та запропонував їм послугу. Зробив сайт, запустив рекламу, передавав покупців та брав за це гроші.
Рік безкоштовної Ельби для підприємців-початківців
Плюс такого бізнесу — не потрібний офіс та оборотні кошти. Спочатку агентство працювало вдома. Клієнтів шукали за допомогою холодних дзвінків та у підприємницьких спільнотах. Поступово агентство доросло до 30 осіб, сьогодні офіси розташовуються в Барнаулі та Брянську, а клієнти приходять з усієї Росії.
Про те, як шукати клієнтів по всьому світу та організувати процеси на віддаленні та в офісі, читайте у статті «Як лікар відкрив успішне інтернет агентство».
Продаж старих книг
Стартові вкладення: 60 000 руб.
Незважаючи на постійні розмови про смерть книг, росіяни стабільно зізнаються у любові до читання. Згідно з опитуванням ВЦВГД, художню літературу читає кожен третій учасник дослідження, а професійною та науковою літературою користуються 30 % наших співгромадян.
Кейс
На прагненні читати можна заробити. Якось Тетяна Ястребова із Вологди вирішила розпродати свою колекцію старих книг. Вона об'єдналася з родичкою та відкрила невеликий магазинчик у спальному районі.Вклала 60 000 рублів – це оренда за три місяці, придбання необхідних меблів та каси. Інвестиції окупилися протягом року через малі потоки людей. Але потім підприємниця переїхала до центру, і бізнес почав приносити більше грошей. Усього магазин продає приблизно від 500 до 700 книг на місяць.
Про те, як знаходити старі книги та яку цінову політику встановити для активного продажу букіністики, читайте у статті «Як заробити на продажі старих книг».
Соціальний бізнес
До соціального бізнесу зазвичай відносять компанії, які націлені не просто отримання прибутку, але в вирішення якихось важливих соціальних проблем. Наприклад, вони створюють робочі місця або виробляють товари для людей з обмеженими можливостями.
Кейс
Дар'я Кабанова з Москви виготовляє спеціалізовані посібники для дітей з особливостями розвитку. Все почалося з прохання знайомого педагога, для якого Дар'я розробила картки із різними малюнками. Вони допомагали дітям, які не говорять, висловлювати свої бажання і прохання.
Дар'я зрозуміла, що це підходяща ніша для бізнесу. Її чоловік за ніч зробив сайт, а наступного дня родина відкрила продаж. У закупівлю матеріалів вони вклали 20 000 руб. Окупився бізнес за півроку, а за чотири роки компанія продала понад 250 000 посібників.
Про те, які посібники потрібні на ринку і як їх виробляти, читайте у статті «Raspisanie.me: соціальний бізнес зі стартовим капіталом 20 000 рублів».
Ательє та пошиття одягу
Стартові вкладення: 80000 руб.
За даними аналітиків BusinesStat (звіт «Аналіз ринку ательє з пошиття та ремонту одягу в Росії в 2015-2019 рр., оцінка впливу коронавірусу та прогноз на 2020-2024 рр.»), 2021 рік стане періодом відновлення числа ательє з ремонту та пошиття одягу, хоча на процес впливатимуть обмеження попиту за умов стагнації доходів населення. Оскільки люди економлять, у тому числі і на пошитті нового одягу, то основною послугою стає ремонт речей, що є.
Нині мають попит послуги швейних майстрів вдома. З метою просування вони публікують фото своїх робіт та відгуки у соцмережах, беруть участь у виставках та фестивалях, рекламуються у журналах тощо.
Кейс
Наталія Бахметьєва з Нижнього Новгорода все життя хотіла займатися створенням одягу: закінчила коледж за спеціальністю «модельєр-конструктор швейних виробів», потім працювала продавцем у магазині тканин та адміністратором в ательє, була дизайнером нових моделей. Нарешті, вирішила піти з найму та створити своє ательє. На відкриття витратила 80 000 руб.
Спочатку було складно — працювала цілодобово, щоб здати всі замовлення. Далі найняла швачок за рекомендаціями, великі замовлення віддавала надомницям-професіоналам. Бізнес став рости, ательє не просто ремонтує одяг, а й шиє свої колекції, працює з хутром та шкірою, створює весільні сукні та корпоративний одяг.
Про те, як заробляти на ательє до 300 000 руб. на місяць і шукати клієнтів, читайте у статті «Фешн у регіоні: як заробляє ательє у Нижньому Новгороді».
Школа оратора
Стартові вкладення: з нуля.
Світовий ринок онлайн-освіти у 2020 році досяг $227 млрд. Навчаються діти та підлітки, зростає попит на освітні послуги для дорослих.Причому йдеться не лише про зміну професії — люди намагаються підвищити кваліфікацію суміжними навичками чи просто шукають нового хобі. Освітній бізнес зараз — перспективний напрямок, який не потребує великих вкладень.
Кейс
Випускниця Володимирського коледжу культури та мистецтва Ірина Свіріна не змогла знайти роботу у місцевому театрі і тому почала давати уроки ораторської майстерності — спочатку студентам профільних вишів, а потім усім бажаючим. Клієнтів стало багато, Ірина пішла працювати у тренінгову компанію, і на її базі з'явилася Школа ораторів. Пізніше за неї відкрився фестиваль ораторського мистецтва «Володимирський златоуст» — він приносить гроші та залучає нових учнів.
Про те, як влаштовані курси ораторського мистецтва, де брати клієнтів та як вигравати гранти від держави, читайте у статті «Поставити голос: як монетизувати школу оратора у маленькому місті».
Домашня випічка десертів
Стартові вкладення: 16000 руб.
У 2020 році кількість прихильників здорового способу життя в Росії скоротилася на чверть, зазначається в дослідженні компанії “Фінекспертиза”. При цьому антизожників теж поменшало на третину. Це означає, що росіяни прагнуть золотої середини — жити без категоричних обмежень, але й піклуватися про себе та своє здоров'я. Деякі в рамках такого підходу віддають перевагу дієтичній випічці з мінімальною кількістю калорій. З'явилися бізнеси, що підтримують цей тренд.
Кейс
Документознавець із Іжевська Наталія Ситникова навчилася випікати смачні та нешкідливі для фігури десерти з відеоуроків. Закінчивши онлайн-курси за 6 000 руб., Разом з чоловіком вона відкрила бізнес.На форми для випічки і дієтичні продукти спочатку витратили 10 000 руб., а піч вирішили на своїй кухні, без оренди приміщення. Кілограм готового торта коштує від 1000 руб. За рік кондитерська робить понад сотню таких тортів, а ще рулети, чізкейки, капкейки.
Про те, як шукати клієнтів та на чому ще може заробляти домашня кондитерська, читайте у статті «Як документознавець розвиває проект із дієтичними десертами в Іжевську».
Агентство перекладів
Стартові вкладення: 100000 руб.
Займатися цим бізнесом можна і без знання мов — наприклад, використовувати посередницьку схему, коли агенція шукає замовлення та передає їх за відсоток професійному перекладачеві. Але починати простіше, якщо спочатку плануєте працювати самостійно.
Кейс
Олена Федорова з Новосибірська закінчила вуз за спеціальністю «лінгвіст-перекладач» і у свій час працювала за професією паралельно з навчанням. А потім відкрила агентство, знайшла виконавців та почала співпрацювати з великими компаніями, зокрема, з міжнародними PR-агентствами. Щоб знайти клієнтів, щодня переглядала оголошення про найм штатних перекладачів, дзвонила та пропонувала співпрацю на аутсорсі.
Спочатку Олена зустрічалася з клієнтами в кафе і працювала з дому, але через рік зняла невеликий офіс.
Про те, як побудувати процеси в такому бізнесі та створити стабільний дохід за допомогою постійних замовлень, читайте у статті «Як перекладацька агенція працює з клієнтами за системою абонементів».
Пішохідні екскурсії та інший турбізнес
Згідно з дослідженням НДУ ВШЕ, обсяг ринку внутрішнього туризму після пандемії може становити від 1 трлн до 1,5 трлн руб.Тільки в 2020 році російські туристи, які подорожували всередині країни, витратили 790500000000 руб.
Для задоволення попиту на внутрішній туризм важливо, щоб розвивався малий бізнес, який займається організацією відпочинку та екскурсій.
Кейс
Олександр та Анастасія Андросови проводять у Самарі пішохідні арт-екскурсії. Вони розробили десятки різних форматів і маршрутів — від заводів та медичної лабораторії до бієнале самарськими двориками та вуличними п'єсами.
Бізнес заробляє не лише на туристах, а й виграє гранти. Наприклад, в результаті участі у програмі «Ти – підприємець» та у форумі «iВолга» бізнесмени отримали 200 000 та 150 000 руб. Андросови розширили формат екскурсій — клієнтам не просто розповідають про пам'ятки, а й пропонують взяти участь у вуличній п'єсі чи фотосесії.
Про те, як шукати клієнтів і чому екскурсії купують не лише туристи, а й місцеві жителі, читайте у статті «Як історики із Самари створили тренд у російському туристичному бізнесі».
Гаряча лінія для підприємців-початківців, чат з експертами та допомога в підборі потрібних сервісів за вигідною ціною
Гаряча лінія для підприємців-початківців, чат з експертами та допомога в підборі потрібних сервісів за вигідною ціною