Привід у комп'ютері відіграє важливу роль, відповідаючи за читання та запис даних із дисків. Тому у разі його неправильної роботи виникають серйозні проблеми із завантаженням операційної системи та роботою програм. У цій статті ми розглянемо кілька простих способів, за допомогою яких можна перевірити роботу приводу та визначити можливі несправності.
Одним із перших способів діагностики є перегляд стану приводу в диспетчері пристроїв. Для цього необхідно натиснути комбінацію клавіш Win + X і вибрати пункт Диспетчер пристроїв. У вікні необхідно знайти розділ “Дискові пристрої” і перевірити, чи є привід у списку пристроїв. Якщо привід відображається з піктограмою помилки або відсутній у списку, можливо, він не підключений до комп'ютера або потрібна заміна.
Іншим способом перевірки приводу є його фізична перевірка. Для цього необхідно відкрити корпус комп'ютера та уважно оглянути привід. Якщо на ньому видно видимі пошкодження, наприклад, розбита передня панель або пошкоджений шлейф, то швидше за все привід потребує ремонту або заміни.
Метод | Опис |
---|---|
Візуальна перевірка | Перевірка стану приводу за допомогою огляду |
Слухова перевірка | Перевірка шуму та звуків, що виходять від приводу під час роботи |
Тестування продуктивності | Використання спеціальних програм для тестування продуктивності приводу |
Індикатори роботи | Перевірка індикаторів на самому приводі або програмному забезпеченні |
Як зрозуміти, що привід вийшов з ладу?
Явною ознакою несправності приводів може служити таке:
- тріск («хрускіт») при русі автомобіля з колесами, вивернутими на кути, близькі до максимальних;
- вібрація та (або) ривки при розгоні автомобіля;
- видимі пошкодження пильовиків ШРУС, плями мастила на елементах підвіски автомобіля.
Як зрозуміти, що треба міняти привід?
Нижче наведено 5 найбільш поширених таких симптомів:
- №1. Сліди мастила на краю шини.
- №2. Гучні шуми при повороті.
- № 3. Нерівна їзда.
- № 4. Вібрації …
- № 5. Звуки, що стукають під час їзди
Як дізнатися який привід хрумтить?
Виверніть кермо максимально ліворуч або праворуч і різко почніть рух. Якщо хрускіт з'являється, коли колеса повернені вліво, значить проблема в лівій зовнішній гранаті. Якщо стукати починає, коли кермо вивернути праворуч, займатися потрібно правим зовнішнім шарніром. Збережена копія