Їзда в натяг – це більше помилка через незнання, ніж наплювальне ставлення до техніки. Вона справді може скоротити ресурс двигуна. В першу чергу потрібно усвідомити, що машину змушує рухатися вперед крутний момент двигуна, який на низьких оборотах вкрай малий.
При регулярній їзді на низьких оборотах неправильно згоряє паливо, що призводить до детонації двигуна. Вибрації, що виникають, руйнують не тільки компоненти мотора, але також деталі коробки передач і зчеплення. Підвищеному зносу піддаються поршні, вкладки колінчастого валу.
Підвищеному зносу піддаються поршні, вкладиші колінчастого валу, двомасовий маховик (якщо він є на автомобілі), розтягується ланцюг ГРМ, а камерах згоряння стрімко наростає нагар.
Низькі обороти можуть вести і до неправильного утворення повітряно-паливної змісті. А це означає, що і згорятиме вона буде також не правильно. Отже, і витрата палива збільшується. Найекономічніший швидкісний режим для будь-яких моторів – від 80 до 100 км/год.