Режим Ssao (Screen Space Ambient Occlusion) – це одна з технологій, яка прийшла в ігрову індустрію з метою покращення візуального сприйняття ігрових світів. Ssao використовується для створення більш реалістичної глибини та тіні в іграх, підвищуючи рівень деталізації та наближаючи графіку до фотореалістичності.

Основна ідея режиму Ssao полягає в імітації тіней, які утворюються внаслідок проникнення світла у вузькі та важкодоступні місця. Такі тіні називаються оклюзією, і вони відіграють важливу роль у створенні об'ємності та реалізму зображення. Завдяки Ssao, ігрові об'єкти отримують більш глибокі та реалістичні тіні, що допомагає створити більш переконливу та залучаючу ігрову атмосферу.

Режим Ssao працює в режимі реального часу, що означає, що він активується та вимикається під час гри. Це дозволяє гравцям насолодитися покращеною графікою без необхідності додаткових налаштувань або змін у ігровому процесі. Ssao працює на основі алгоритму, який аналізує зображення на екрані та визначає, де необхідно додати тіні та глибину. Потім він застосовує спеціальні ефекти створення ефекту оклюзії, підвищуючи реалістичність зображення.

Що таке режим Ssao в іграх
Режим Ssao (Screen Space Ambient Occlusion) – це графічний ефект, що використовується в комп'ютерних іграх для покращення реалістичності відображення тіней та освітлення.
Він заснований на симуляції поширення світла в реальному часі та дозволяє додати візуально приємні тіні та глибину до об'єктів на екрані.
Режим Ssao використовує інформацію про глибину сцени, щоб визначити, які області мають бути затемнені через відсутність освітлення. Він враховує фактори, такі як кути падіння світла та близькість об'єктів один до одного.
В результаті режим Ssao створює більш реалістичну та об'ємну картину, що надає грі велику глибину та атмосферність.

Що таке Ssao у грі?

Алгоритм SSAO працює в режимі реального часу та імітує розсіяне непряме освітлення та відповідне затемнення у тривимірному віртуальному просторі. SSAO був розроблений відділом досліджень та розробок німецької компанії Crytek при розробці графічних компонентів ігрового двигуна CryEngine 2.

Яка фільтрація текстур в іграх краща?

Анізотропна фільтрація Цей параметр впливає на загальну якість картинки досить сильно, але систему при цьому практично не навантажує, тому у графі «фільтрація текстур» радимо завжди виставляти 8x або 16x. Білінійна та трилінійна фільтрації поступаються анізотропною, а тому особливого сенсу в них уже немає.

Що робить глибина різкості у іграх?

Цей ефект схожий на Motion Blur тим, що розмиває оточення, але робить це з далекими об'єктами у кадрі.

Вам також може сподобатися

Більше від автора