Як зробити рамку у Фотошопі?

Зміст:

    • 0.1 Як зробити рамку у Фотошопі?
    • 0.2 Як зробити ефект зернистості у Фотошопі?
    • 0.3 Як у Фотошопі зробити віньєтку?
  • 1 Шахова дошка у Фотошопі
    • 1.1 Малюємо шахівницю
  • 2 Трансформуємо шахівницю
  • 3 Світло та тіні для шахівниці
    • 3.1 Створюємо шахову фігуру
    • 3.2 Створюємо тінь для пішака
    • 3.3 Корекція кольору пішака
    • 3.4 Задньому тлі для шахівниці

створення рамок-Місцезаповнювачів за допомогою інструмента «Кадр»

  1. Виберіть інструмент “Кадр” (K) .
  2. На панелі «Параметри» виберіть піктограму прямокутної або еліптичної рамки.
  3. Намалюйте рамку на полотні.
  4. Перетягніть зображення з панелі Бібліотеки або з локального диска комп'ютера в рамку.

Як зробити ефект зернистості у Фотошопі?

Перейдіть до Фільтр > Шум > Додати шум (Filter > Noise > Add Noise). Встановіть бажану кількість шуму, (я використовуватиму 4,3% для більш помітного ефекту). Виберіть розподіл (Distribution) по Гаусс (Gaussian) і обов'язково позначте пункт Монохромний (Monochromatic), потім натисніть ОК.

Як у Фотошопі зробити віньєтку?

Щоб створити ефект віньєтування в Photoshop, виконайте наведені нижче нескладні дії.

  1. У списку «Фільтр», що розкривається, виберіть пункт «Корекція дисторсії».
  2. У новому полі перейдіть на вкладку параметрів користувача.
  3. Відобразяться два повзунки, за допомогою яких можна керувати ефектом віньєтування.

PhotoshopSunduchok

PhotoshopSunduchok – Як прибрати шаховий візерунок – прозорість у фотошопі

Шахова дошка у Фотошопі

Приблизно рік тому я писав статтю про налаштування перетину векторних елементів у Фотошопі — Add, Subtract, Intersect та Exclude. Наприкінці статті я навів приклад використання рідкісної настройки Exclude. Сьогодні цей короткий приклад, на прохання відвідувачів сайту, перетворився на справжній окремий урок. У цьому уроці ми зробимо шахівницю у Фотошопі. Працюватимемо виключно векторними інструментами Фотошопу. Не обійдеться без смарт шарів, і звичайно стилі.Поки вів дошку, промахнувся з кількістю полів. Вийшло 7 з одного боку та 8 з іншого. Переробляти не став.

Урок вимагатиме від вас маси навичок. Він однозначно не для новачків. Вам знадобляться базові знання роботи з шарами, векторними масками, шарами кольору, смарт шарами, стилями шару і режимами накладень. Наприкінці уроку, як завжди, можна завантажити PSD файл.

Малюємо шахівницю

Для початку я вибрав інструмент Rectangle Tool і малюємо простий прямокутник вектор. Усього одну смужку. Звісно, ​​у режимі Shape Layer. Коли смужка готова, перемикаємось на інструмент Path Selection Tool і утримуючи ALT дублюємо смужку в рамках однієї маски.

Старатися рівніше, пряміше не потрібно. Виділіть усі 4 смужки інструментом Path Selection Tool. На панелі налаштувань скористайтесь опціями вирівнювання, і вирівняйте смужки по горизонталі та по відстані між ними.

Тепер затисніть ALT і продублюйте всі смужки ще раз. Edit > Free Transform та розгорніть нові смужки по горизонталі.

Якщо потрібно, протягніть смужки далі. Вертикальні смужки за потреби теж треба виділити і втиснути через Free Transform. Потім виділіть ряд смужок по вертикалі, або по горизонталі інструментом Path Selection Tool та перемкніть режим перетину на Exclude.

Мій наступний крок, біла підкладка під шахову клітку. Звичайний прямокутник інструментом Rectangle Tool. До сірої клітини я застосував стиль шару Layer > Layer Style > Inner Glow, внутрішнє свічення. Тільки замість свічення я вибрав тінь, чорний колір, режим накладання Multiply. Ледве помітний ефект з дуже невеликим параметром невидимості.

Тепер малюємо окантування для дошки.Я намалював великий прямокутник, а потім вирізав у ньому меншу дірку прямокутником, застосувавши режим Subtract. І знову, стиль шару Inner Shadow.

Тепер, коли всі шари включені, я взяв інструмент Line Tool і намалював рамку навколо шахівниці. Товщина лінії 3px. Щоб лінія малювалася на одній масці, потрібно виділити маску та стежити за режимом додавання Add to Shape Area (+). Він має бути включений.

Залишилося додати трохи світлових ефектів. Для світлових ефектів я додам градієнтний шар заливки Layer > New Fill Layer > Gradient

Залишилося застосувати правильний режим накладання та трохи прозорості.

Мабуть, дошка набула потрібного мені вигляду. Тепер я зіткнувся з наступною дилемою. Я хотів би зберегти всі ці чудові верстви в їхньому незмінному вигляді. Але в подальшій роботі вони вже не знадобляться. Шари потрібно буде злити в один, далі дошка працюватиме разом. Вона деформуватиметься, масштабуватиметься і так далі. Все правильно. Робимо смарт шар. Виділяємо всі шари та Layer > Smart Objects > Create Smart Object

Трансформуємо шахівницю

Тепер мені знадобиться більша робоча область. Я збільшу її інструментом Crop Tool. До смарт шахівниці я застосую Free Transform і деформую її. Щоб застосувати вільне трансформування та розгортати кути об'єкта в будь-який бік, натискайте CTRL. Очевидним плюсом Смарт Шару є те, що його координати записуються і зберігаються, чого не скажеш про трансформування звичайного шару.

Щодо дошки я застосував стиль шару тіні Drop Shadow, легка ледь помітна тінь. На цьому залишимо дошку у спокої та перейдемо до решти дизайну.Вибираємо інструмент Pen Tool і просто малюємо області.

На цьому форму дошки вважатимуться закінченою. Переходимо до світлових ефектів.

Світло та тіні для шахівниці

Щоб дошка виглядала ефектніше, непогано було намалювати кілька відблисків, тіней. Загалом небагато ускладнити світловий простір, де знаходиться дошка. Я створю дуже особливий шар градієнт Layer > New Fill Layer > Gradient прямо поверх дошки?

Тепер я вбудую його всередину дошки за допомогою Layer > Create Clipping Mask та застосую режим накладання Color Burn. А потім знижу невидимість Opacity до 20%

Для бічних частин шахівниці я створюю градієнтні шари з градієнтом від білого до невидимого. Для градієнта я застосую векторну маску. Щоб застосувати її, виберіть звичайний Pen Tool, намалюйте потрібний контур у режимі Path, а потім при виділеному шарі Градієнта Layer > Vector Mask > Current Path

Створюємо шахову фігуру

Що за дошка без шахової постаті? Нескладну шахову фігуру можна створити через прості ефекти Ілюстратора. В Ілюстратор є кілька 3D ефектів, які нам якраз підходять. Один із них називається Revolve. Його сенс у тому, що він бере простий половинчастий контур і розкручує його у 3D осі. Виходить реалістична фігура, яку можна рухати у 3D просторі.

Я відкрив ілюстратор і намалював інструментом Pen Tool ось такий контур. Гаразд, насправді я не міг би точно намалювати звичайним Pen Tool такий рівний контур. Я намалював коло інструментом Ellipce Tool. Тіло фігури намальовано інструментом Pen Tool. Потім я злив дві фігури панеллю Pathfinder і розрізав фігуру навпіл. Забравши зайве, я залишив тільки контур.

Далі застосовуємо фільтр Effects > 3D > Revolve

Натискаємо OK і отримуємо відмінну керовану в 3D просторі фігуру. Керована вона тому, що живий ефект Ілюстратора можна завжди зайти з метою змінити налаштування.

Як перенести цю фігуру в Фотошоп, не втративши всі налаштування? Дуже просто. Її потрібно завантажити як смарт шар. Для цього просто клацніть по пішаку, скопіюйте її, Edit > Copy Перейдіть у Фотошоп і зробіть Paste. У діалоговому вікні, що з'явилося, поставте галочку Скопіювати як Смарт об'єкт.

Вас напевно здивувало те, як рівно постать пішака стала на дошку? Це, звичайно, тому що я методом тику підібрав правильне положення. Щоб зайти в налаштування пішака, клацніть двічі по іконці смарт шару. Відкриється Ілюстратор, а там ваш пішак. Просто внесіть зміни та натисніть Save. Для краси я розставив кілька пішаків, продублювавши шар кілька разів.

Створюємо тінь для пішака

Щоб зробити тінь для пішака я вчиню наступним чином. Я, звичайно, навіть тут не люблю щось там розмазувати та розтрювати. Адже доступ до налаштувань рулює. Форма тіні ми вже маємо. Це сама пішак. Я продублював пішака, і трохи деформував його за допомогою Free Transform. Потім я застосував стиль шару Color Overlay. Він заливає область шару однорідним кольором. У нашому випадку чорна.

Тінь майже готова. Залишилось розмити. Тому я зберіг смарт шар. Відкриваємо Filter > Blur > Box Blur Розмиваємо тінь на свій смак. Залишилося застосувати режим накладання Multiplyвін ідеальний для тіні і знизити невидимість. Так само я зробив тінь усім пішакам. Точніше я просто продублював вже готову тінь і трохи трансформував її у бік зменшення кожної фігури пішака.

Корекція кольору пішака

Для корекції пішаків я створив два спеціальних шари корекції кольору для кожної з пішаків. Шари корекції кольору робляться через меню Layer > New Adjustiment Layer > вибрати потрібний шар. Шаром Hue / Saturation я контролюю колір пішака. Галочка Colorize забарвлює пішака у вказаний мною колір. Сірий у моєму випадку. Значення Hue задає синюватий відтінок. Значення Saturation задає рівень насиченості синього. А Lightness контролює ступінь світла.

Другий шар Levels створює контрастність. У разі білих пішаків цей шар освітлює колір.

Задньому тлі для шахівниці

Для заднього фону я створив заливальний шар Layer > New Fill Layer > Solid Color і застосував до нього кілька шарів стилів. Я застосував радіальний градієнт від білого до сірого. Легка текстура Pattern і зовсім небагато Satin із режимом накладання Lighten. Докладні налаштування можна буде розкрутити у файлі оригіналу.

Моєю останньою корекцією для цієї роботи буде шар корекції кольору Layer > New Adjustiments Layer > Gradient Map.

На цьому шахівниця закінчена.

Вам також може сподобатися

Більше від автора