Це пояснюється тим, що на кожному аукціоні Google Реклами ви платите таку суму, при якій рейтинг вашого оголошення буде не нижчим за мінімальний і трохи вищий за рейтинг найближчого конкурента. Якщо вимогам до рейтингу не відповідає жоден інший рекламодавець, ви заплатите резервовану ціну.
Основних факторів, що впливають на ціну кліка, всього два: конкуренція та клікабельність оголошень.
Які показники впливають на вартість кліку (CPC): Частотність пошукових запитів за виставленими ключовиками. Чим більша частотність, тим більше охоплення аудиторії і вища конкуренція, а отже, збільшується ціна за клік.
У сучасному світі бізнесу кожна деталь має значення. Особливо, коли мова йде про презентацію вашого…
Ликвидация компании — это процесс, который требует особого внимания к деталям и соблюдения всех юридических…
Производство мебели — это перспективное направление для начинающих предпринимателей. Эта сфера отличается стабильным спросом и…
С развитием криптовалют популярность цифровых активов растёт с каждым годом. Все больше людей используют их…
Для кожного підприємця, який працює за спрощеною системою оподаткування, важливо своєчасно і правильно подавати звітність.…
Вибір між різними моделями iPhone може бути складним завданням, адже кожен новий випуск Apple приносить…