Сьогодні міні-кав'ярні продають у середньому близько 100 склянок кави на день і відповідно дохід становить близько 200 тисяч рублів на місяць. Такі обороти дозволять покривати щомісячні витрати на утримання бізнесу та за півроку відпрацювати стартові витрати.
Валовий прибуток у перерахунку на чашку кави становить 70–80%, що саме собою вражає. Проблема в тому, що ми говоримо про 70% вартості продукту, що спочатку має не надто високу ціну. Якщо ми візьмемо дорогий товар, скажімо, автомобіль за 20 тисяч євро, зазвичай прибуток становить 5–10%. Збережена копія
Цветы – это универсальный язык чувств, способный передать любовь, благодарность, заботу или просто поднять настроение.…
Возвращение к употреблению после прохождения лечения от алкогольной зависимости — это одна из главных угроз,…
Hyundai Elantra уже давно стала символом практичности и доступности. Этот автомобиль заслужил звание "народного" благодаря…
Дизайн і якість упаковки мають велике значення для бізнесу, який займається громадським харчуванням або доставкою…
У сучасному світі бізнесу кожна деталь має значення. Особливо, коли мова йде про презентацію вашого…
Ликвидация компании — это процесс, который требует особого внимания к деталям и соблюдения всех юридических…