1-5% – низька рентабельністьнад збільшенням якої треба працювати; 5-20% – середній показник, у якому підприємство може стабільно працювати; 20-30% – висока результативність роботи.
Як розрахувати рентабельність продукції
Важливо відзначити, що до основних шляхів збільшення рентабельності підприємства також можна зарахувати: підвищення обсягу продажів, збільшення ціни на продукцію, що виробляється (товари, послуги), зміна структури реалізованої продукції на ринку.
Возвращение к употреблению после прохождения лечения от алкогольной зависимости — это одна из главных угроз,…
Hyundai Elantra уже давно стала символом практичности и доступности. Этот автомобиль заслужил звание "народного" благодаря…
Дизайн і якість упаковки мають велике значення для бізнесу, який займається громадським харчуванням або доставкою…
У сучасному світі бізнесу кожна деталь має значення. Особливо, коли мова йде про презентацію вашого…
Ликвидация компании — это процесс, который требует особого внимания к деталям и соблюдения всех юридических…
Производство мебели — это перспективное направление для начинающих предпринимателей. Эта сфера отличается стабильным спросом и…