Залежно від конкретного стану ринку, рівня розвитку ринкових відносин (ринок продавця чи ринок споживача) виділяють традиційну, виробничу, збутову, товарну, соціально-етичну та сервісну концепції маркетингу.
Теорії та методи маркетингу еволюціонували у міру розвитку капіталістичної економіки. Під концепцією маркетингу розуміється філософія підприємництва, система управління виробництвом та збутом за наявності конкуренції.
Управління маркетингом передбачає: планування, проведення заходів, розрахованих встановлення, зміцнення і підтримку вигідних обмінів із цільовими покупцями заради досягнення певних завдань організації, як-от отримання прибутку, зростання обсягу збуту, збільшення частки ринку тощо.
Возвращение к употреблению после прохождения лечения от алкогольной зависимости — это одна из главных угроз,…
Hyundai Elantra уже давно стала символом практичности и доступности. Этот автомобиль заслужил звание "народного" благодаря…
Дизайн і якість упаковки мають велике значення для бізнесу, який займається громадським харчуванням або доставкою…
У сучасному світі бізнесу кожна деталь має значення. Особливо, коли мова йде про презентацію вашого…
Ликвидация компании — это процесс, который требует особого внимания к деталям и соблюдения всех юридических…
Производство мебели — это перспективное направление для начинающих предпринимателей. Эта сфера отличается стабильным спросом и…