У сучасному світі стільниковий зв'язок став невід'ємною частиною нашого життя. Мобільний телефон став не лише засобом зв'язку, а й незамінним інструментом для роботи, спілкування та розваг. Багато хто з нас вже звикли до свого номера телефону і не хочуть його змінювати, навіть при зміні оператора зв'язку.

Якщо ви є абонентом оператора Київстар і хочете зберегти свій номер під час переходу на іншого оператора або при заміні телефону, вам необхідно виконати кілька простих кроків. Збереження номера Київстар дозволить вам уникнути незручностей, пов'язаних зі зміною номера, таких як втрата контактів, оновлення інформації в різних сервісах і т.д.

Насамперед, для збереження номера Київстар вам необхідно звернутися до найближчого офісу оператора зв'язку або скористатися онлайн-сервісами. Вам знадобляться паспортні дані та адреса. Після заповнення необхідних документів та підписання договору ваш номер буде перенесений на іншого оператора, при цьому ви залишитеся з тим же телефонним номером, який звикли використовувати.

Як зберегти номер Київстар
Крок 1 Завітайте на офіційний сайт Київстар
Крок 2 Натисніть на посилання “Особистий кабінет”
Крок 3 Увійдіть у свій особистий кабінет, використовуючи логін та пароль
Крок 4 Виберіть розділ “Керування тарифами та послугами”
Крок 5 Знайдіть розділ “Зберегти номер”
Крок 6 Виконайте вказівки на екрані, щоб зберегти свій номер
Крок 7 Переконайтеся, що ваш номер збережено успішно

Як поміняти карту і залишити старий номер Київстар?

Вставте нову SIMкарту телефону та надішліть запит *111# для активації номери. Надішліть запит *245*380ХХXXXXXXXXX*YYYYYY#, де380ХХXXXXXXX – номер телефону старої SIMкарти,YYYYYY – 19 цифр ICC-коду або 8 цифр PUK1 вашої старої SIMкарти. заявка на заміну SIMкарти буде виконано через 7 годин. Збережена копія

Як заморозити номер Київстару?

Заявку на приупинення обслуговування всі абоненти можуть оформити у нашому онлайн-чаті, у найближчому магазині Київстар або за номером 466. Контрактним абонентам рекомендуємо для цього скористатися додатком Мій Київстар. Призупинення/новлення обслуговування номера відбувається протягом 15-30 хвилин.

Як довго можна не поповнювати рахунок на Київстар?

Для користувачів фіксованих послуг (інтернет, телефонія та передачі даних) “Київстар” продовжує термін оплати рахунку на 30 днів. Також “Київстар” безкоштовно надаватиме послугу “Домашнього Інтернету”: всі клієнти, у яких послугу було відключено через відсутність коштів на рахунку, знову можуть нею користуватися.

Вам також може сподобатися

Більше від автора