«Квасоля» – це мережа продуктових магазинів формату «біля дому». Магазини сучасного формату, розташовані у кроковій доступності від будинку, є франчайзинговим проектом компанії Метро Кеш енд Керрі, яка зараз об'єднує під єдиним брендом понад 1700 магазинів незалежних підприємців по всій Росії.
Скільки коштує відкрити франшизу «Квасоля» у 2021? Стартові інвестиції в магазини починаються від 500 000 рублів. Нагадаємо, паушальний внесок та роялті у мережі відсутні, а сума вкладень складається спочатку з розміру торгової площі, ремонту та закупівлі необхідного обладнання.
2013 Перший магазин «Квасоля» був відкритий в 2013 році.
Паушальний внесок (від нього Pauschale «товстий шматок») — вартість франшизи, фіксована сума, яку франчайзі сплачує франчайзеру на початковому етапі Складає зазвичай 9-11% від загальних стартових витрат.