Першим ділом знайдіть стійку вашої авіакомпанії в аеропорту. Візьміть у співробітників позначку про те, що ви запізнилися на рейс. Там же вам допоможуть зорієнтуватися – раптом ваш квиток можна обміняти на місці за доплату та відлетіти наступним рейсом?
Якщо літак прилетів до пункту призначення з запізненням, перевізник має виплатити пасажиру штраф. Це зазначено у статті 120 повітряного кодексу. Штраф становить 25% від встановленого мінімального розміру оплати праці. за кожну годину запізнення, але не більше 50% вартості квитка.
Перше, що слід запам'ятати: жодна авіакомпанія світу не буде добровільно затримувати виліт рейсу через пасажирів, що спізнюються. Виліт кожного борту суворо регламентований, та якщо літак пропустить свою чергу, то його або змусять чекати «вікно» (а воно може наступити як нескоро), або зовсім заборонять виліт.
Зазвичай при неявці пасажира на рейс, що летить економ-класом, повернення квитка не допускається. Витрачену суму за невикористаний проїзний також не повернуть. Однак пасажири бізнес-класу у разі запізнення зможуть обміняти квитки на інший авіалайнер, заплативши невелику комісію.