Скарга, що надійшла до відділення Фонду, підлягає реєстрації не пізніше наступного за днем її надходження робочого дня. Строк розгляду скарги – 15 робочих днів із дня її реєстрації, якщо коротші терміни розгляду скарги встановлено органом, уповноваженим її розгляд.
15 робочих днів · розгляд скарги та прийняття рішення щодо скарзі: а) скарга розглядається протягом 15 робочих днів з дня її реєстрації, якщо коротші терміни розгляду скарги не встановлені органом, уповноваженим на її розгляд.
30 днів Який термін відповіді на скаргу? Відповідно до ст. 12 Федерального закону «Про порядок розгляду звернень громадян Російської Федерації» №59-ФЗ від 2 травня 2006 року, письмове звернення, що надійшло до державного органу, розглядається протягом 30 днів із дня реєстрації письмового звернення.
Відомості надаються страхувальнику або територіальному органу страховика, який направив до територіального органу Пенсійного фонду Російської Федерації запит про подання відомостей про заробітну плату, інші виплати та винагороди застрахованої особи (далі – запит), у строк не пізніше 10 робочих днів з дня …