Перевірка запалювання – одна з важливих процедур діагностики автомобільного двигуна. Для цього часто використовується спеціальний пристрій – лампа для перевірки запалювання. Але що робити, якщо немає можливості придбати готовий пристрій? Не біда! У цій статті ми розповімо вам, як зробити лампочку для перевірки запалення своїми руками.

Для виготовлення саморобної лампочки вам знадобляться мінімальні інструменти та матеріали. По-перше, вам знадобиться провід, який буде основою лампи. Найкраще взяти провід з ізоляцією – це забезпечить безпеку під час роботи. По-друге, вам знадобиться крихітна лампочка – її можна взяти зі старої ліхтарикової батареї або будь-якого іншого електронного пристрою. Ну і, звичайно ж, необхідно буде підготувати роз'єм для підключення саморобної лампочки до автомобіля.

Процес виготовлення саморобної лампочки для перевірки запалення досить простий. Спочатку слід видалити ізоляцію з обох кінців дроту та розділити його кінці на дві частини. Потім необхідно підготувати саму лампочку – видалити ізоляцію з її дроту та підготувати дві контактні частини. Після цього слід з'єднати провід з лампочкою, звернувши увагу на правильність контактів, та закріпити кінці дроту у роз'ємах, які будуть підключені до автомобіля. Готово! Вам залишається лише перевірити роботу саморобної лампочки, підключивши її до системи запалення автомобіля.

Як зробити лампочку для перевірки запалення
Елемент Опис
1 Лампочка Елемент для створення світлового ефекту
2 Провід Дозволяють з'єднувати лампочку із джерелом живлення
3 Веделка Служить для підключення лампочки до розетки
4 Резистор Необхідний для обмеження сили струму в ланцюзі
5 Вимикач Дозволяє вмикати та вимикати лампочку

Як виставити запалення за допомогою стробоскопа?

Зробіть запуск автомобіля і, давши йому попрацювати, дочекайтеся стабілізації обертів на холостому ходу. Послабте кріпильний болт, що запобігає повороту трамблера. Далі візьміть стробоскоп і направте його лампу на шків колінчастого валу. Таким чином, Ви зможете висвітлити мітку на корпусі та ризику на двигуні.

Чим виставляється запалювання?

Переривник-розподільник запалювання – електромеханічний пристрій, який забезпечує своєчасну подачу імпульсів високої напруги на свічки запалювання. Часто його називають трамблером. Випередження запалення – займання робочої суміші в циліндрі раніше, ніж закінчиться такт стиснення.

Як правильно відрегулювати запалювання?

Для регулювання кута випередження запалювання зробіть такі кроки:

  1. Послабте болт кріплення трамблера для більш вільного обертання.
  2. Крутіть розподільник в один чи інший бік залежно від необхідного напрямку регулювання.
  3. Повертайте кожух до суміщення мітки на потрібній позиції. …
  4. Зафіксуйте гвинт.

Вам також може сподобатися

Більше від автора